Gå til innhold

Masse sammentrekninger,hvorfor???? Og noen som har prøvd snuing før fødsel??


eskil2687

Anbefalte innlegg

Har hatt noen sammentrekninger ellers i svangerskapet også,men nå e det hver dag og spesielt på kveldene. De er ikke så veldig vonde enda,bare litt innimellom. Har masse på kveldene spesielt når jeg sitter rolig. Har ikke termin før om 5 uker,så det e litt tidlig for at det skal starte enda synes jeg. Jenta i magen har heller ikke snudd seg enda,ligger av alle ting på tvers enda. Skal inn å prøve snuing om 2 uker hvis hun ikke snur seg selv før det. Gruer veldig til det. Noen flere som har prøvd snuing før? Og var det veldig vondt?

Har 4 barn fra før og aldri hatt det slik før med sammentrekninger før fødsel og dem har snudd seg med hodet ned lenge før uke 35 ja.

Takknemlig for alle svar.

Ha en fin kveld alle sammen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

med sammentrekninger , mener du da noe som kan ligne litt på kynnere ? har d selv hver dag opptil flere ganger om dagen , men har hatt d sånn en stund , har også 5 uker igjen til termin nå,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Ja masse kynnere jeg har,og de bynner å bli vonde og. Litt for tidlig egentlig. Jenta har ikke snudd seg heller,ligger på tvers,noen som har prøvd snuing her før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd snuing, og har ikke tenkt å prøve det heller. Har også baby i tverrleie og går til akupunktur. Skal be henne sette noen nåler så babyen kanskje snur seg. Om du har masse penger til overs kan du jo prøve det :) Kosta 450kr for første timen og ligger rett utafor Trondheim sentrum! Koster vel 350 for de neste timene om jeg husker riktig.. Si ifra om du vil ha telefonnummeret hennes! Jeg syns hun var kjempeflink ihvertfall! Mulig du finner noen som driver med det på Melhus også!

 

Har hørt at snuing er enormt vondt ja, men nå er det jo svært sannsynlig at hun snur seg før termin da, må jo finne en bedre plassering når det blir trangere! Jeg har "bare" 4uker igjen til termin i dag, og skal på kontroll av leie på Torsdag.. Her trives junior i tverrleie og seteleie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...