Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Fastlege, venner og familie...siden vi har hatt en krise i ekteskapet siste året og jeg har vært langt nede, både fysisk og psykisk. Jeg ønsker ikke å ta abort, ei heller mannen min. Men jeg ønsker heller ikke å bli dårligere enn jeg er og ikke klare å være der for det andre barnet vårt. Om jeg trosser anbefalingene er jeg redd for å ikke få den støtte og oppfølging jeg måtte trenge.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 må jo ikke gjøre det hvis dere to ikke vil det! Dere må selv finne ut hva som er best for dere, og kanskje går det veldig bra om dette er noe dere sammen har bestemt dere for!!! Ønsker dere masse lykke til! ps. om ikke du får oppfølging får du heller bytte lege! Venner og familie er det jo vanskelig med, men om dere to er sammen om dette og enige så er faktisk det det viktigste!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Du har rett til støtte og hjelp uansett! Det er dere som må avgjøre om dere skal beholde barnet eller ikke. Strengt tatt passer det aldri å få barn Men tenk deg hvis du tar abort når du sier dere begge egentlig vil beholde men vurderer det fordi andre sier det er en lur ting å gjøre, tenk deg hvor bitter du/dere vil være etterpå hvis dere ønsker dette barnet?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Drit i "alle" andre! Tror det blir mer krise om du tar abort når dere begge vil beholde! Lykke til med avgjørelsen!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Detta bestemmer dokke sjølv. Sett dokke ned og tenk over det negative og det posetive med det. Ønsker dokke lykke til med valget. Støtte vil du altid få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå