pusekvinne Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Er 9+3 og vurderer å bestille meg en tidlig ul. Føler at alt ikke er som det skal og det er kjett. Men er det utvendig eller innvendig når jeg er i tiende uke tro? Og hva skal til for at legen kan gi meg tidlig ul, det er jo så dyrt! Har ikke behov for no 3d, bare se at knøtte lever..
Gjest Mirakel i magen 25.11.2011 <3 Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Høyst sannsynlig blir det innvendig UL. Min gynekolog sa i hvert fall at det var vanligst fram til uke 13-14 :-) Hvis du er veldig bekymret så kan du jo høre med fastlegen om h*n kan gi deg en henvisning. Bekymring skal visst være grunn nok, men det blir vel vurdert fra tilfelle til tilfelle :-)
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Det blir nok innvendig ul. Har du ikke noe spess grunn for bekymringene som blødning eller smerter er det ikke alltid legene er så snille å gir henvisning men det er jo lov å prøve seg Skjønner at du er bekymret, var sånn selv de første mnd.. Jeg skaffet meg doppler i første svangerskap og jeg fikk inn hjertelyden tidlig denne gangen, rundt uke 7-8 så jeg hadde kjøpt meg det hadde jeg vært deg Masse lykke til!
pusekvinne Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2011 Takk for svar! Hvor får jeg kjøpt en doppler? Hørt det er lett å forveksle med egen hjertelyd..?
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Så lenge du kjøper en med display vil du både se og høre forskjell. Babyen sin ligger på 120-160 så alt over 100 er jo babyen sin, tviler på at du har så høy puls :-P Jeg hører hvertfall forskjell, det slår jo dobbelt så fort Jeg anbefaler Babywatcher www.babywatcher.no
blebla Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 jeg var i uke 11. På meg ble det utvendig UL. Hun sa at siden jeg var så slank og bare var der for å se at hjertet slo kunne vi ta det på utsiden. Jeg var veldig fornøyd med det. Hun spurte også om jeg hadde tisset nylig, for det hjalp om jeg ikke hadde vært på do på en stund sa hun. Et eller annet med at blært løfta opp fosteret litt eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå