Gå til innhold

Hva betaler dere for klipp av barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på litt sånn generellt hva man syns er greit å betale for en hårklipp av barn.

Og hva er grunnen til at de som klipper selv, gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg betaler 100 for barneklipp...

Skrevet

Vi har betalt alt fra 175 kroner til 360 kroner for klipp av 4 år gammel gutt.

Skrevet

Betaler 100 kr. Men gjør det ofte selv. Har gutter, så kan bare ta klippemaskin på dem. Synes de blir like fine av det, men er jo litt jobb da, så ikke alltid jeg gidder hehe.

Skrevet

Ja, veldig kjekt om dere skriver alder på barna også:)

Skrevet

300 for fireåringen. Klipper ikke selv fordi det ikke blir pent.

Skrevet

Guttene på 7 og 9 år betaler jeg 100 kroner for å klippe. Går i en salong drevet av "våre nye landsmenn". Det er menn som klipper, utdannet fra hjemlandet, veldig flinke og ikke minst veldig rimelige.

Jenta på 2 år har jeg bare stusset selv enda, hun har ikke så mye hår enda så jeg har bare klippet de lange fjonene i nakken.

Jenta på 3,5 år klipper jeg selv, hun har krøllete hår i en skulderlang bob med kort pannelugg. Ikke noe problem å fikse selv med andre ord, siden håret et krøllete synes ikke en og annen ujevnhet ;)

Skrevet

Jeg betaler 100 kr pr stk. De er 3 og 5 år.

Har gjort det selv noen ganger, mest panneluggen til storesøster og lillebror generelt. Han sitter ikke i ro og det blir like fint (eller ikke fint hehe) uansett hvem som har gjort jobben =P

Skrevet

Betalte 290,- for klippen av min 3,5 åring. Klipp for meg er vel rundt 340,- til sammenligning. Jeg synes det er helt greit å betale såpass mye for barneklippen, det tar jo like lang tid som på meg, og frisører som klipper barn må ofte være tålmodig og smidig for å lykkes hehe. Min gutt satt ikke heeeelt iro hele tiden for å si det sånn ;)

Skrevet

Gutten min er 9,5 mnd og vi tok han til frisør en gang. Det kostet 100 kroner hos en iraner. Veldig fornøyd - han ble kjempefin! MEN vi kjøpte en klippemaskin og gjorde det sist selv for noen dager siden. Håret hans vokser som ugress så selv om 100 kr er billig vil det bli 100 kr mnd for klipp og tiden det tar og komme seg til og fra gjorde at vi kommer til å ta det selv så lenge han er veldig liten :-)

Skrevet

betalte 320 kr for en klipp som tok ca 5 minutter en gang (jente 5 år som stusset to-tre cm av langt hår), fikk bakoversveis inkudert i prisen på mor da :o

Skrevet

Jeg klipper begge guttene selv. De er 4 og 2 år. Det blir like fint når jeg klipper som frisørene. Jeg bruker maskin i nakken på eldstemann og saksa på resten. Yngstemann sitter ikke i ro så det er ikke like enkelt. Han har litt mer lengde på håret men gutteklipp.

Skrevet

ca 240,- pr barn....5 og 7 år.

Skrevet

stusser som regel litt selv, på både gutten som er 4 og jenta som er 9.hun har langt hår,så der er det ikke mye klipping.

ellers er det min svigerinne som klipper, og hun tar ikke noe for det.

men jeg stikker til litt penger innimellom :-))

Skrevet

De bruker samme frisørsalong og 13-åringen betalte 200 kr mens 16-åringen 230 kr.

Skrevet

Jeg klipper henne selv, hun er snart 4. Klipte henne en gang i fjor hos innvandrer-frisør til 150 kr. Ser ikke forskjell på min klipp og hans, men nå har hun ikke all verdens hår ennå :o

Skrevet

Vi betaler 395 kr. for barneklipp.

Jeg har aldri skjønt meg på å klippe selv, skjønner at mange gjør det av økonomiske grunner, men pent blir det sjelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...