Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Jeg skal ned noen kilo, men har vansker med å innfinne meg med å leve veldig magert hver dag. Det jeg har begynt med er å ha et sunnt kosthold på ca 1300-1400 kcal om dagen. I tillegg tillater jeg meg å spise ekstra det jeg først har trent bort slik at når jeg har trent og beregnet hvor mange kcal jeg har brukt på treningen kan jeg spise 3/4 av dette. (Om jeg har forbrent 1000 kcal kan jeg spise 750 kcal ekstra) Er det andre som har gjort noe liknende, og var det greit å gjennomføre på sikt?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Vil anbefale deg å ikke spise noe ekstra ! Kutt ut alt ekstra... Lykke til !!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Jeg trenger ikke gå raskt nedi vekt og jeg vet at jeg kommer til å sprekke ofte om jeg ikke har et system på det. Hvorfor mener du det gjør noe å spise ekstra når jeg først har trent det bort (og vell så det?)?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Du går sikkert ned med denne metoden også. Har jeg faktisk aldri hørt før =P Men bare pass på at det ekstra du spiser er sunt da. Men jeg ville vel heller ha valgt å lagt meg på 1600-1800 kcal de dagene du trener, å heller 1300-1400 kcal de dagene du ikke trener.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Jeg gjorde det sånn og brukte vektklubb.no for å holde styr på det. Funker helt fint! De ekstra kaloriene pga trening spiser du kun om du er sulten.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Tanken er å godta at ikke alt trenger å være så sundt. Søndag tok jeg for eksempel en lang skitur om morgenen ettersom jeg viste vi skulle i selskap. På den treningen forbrant jeg ca 1500 kcal. Dermed hadde jeg litt å gå på i forhold til å spise litt kake og drikke vin til maten. Jeg var likevel i underskudd kalorimessig den dagen.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Vektklubb.no her også. Spiste 1300kcal og gikk ned 600-800gr i uken. Jeg trente ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå