Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Da lurer jeg på om barnehagevennene (puh..langt ord) hadde med seg foreldre i selskapet?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Ja, det hadde de. Skal blir deilig å slippe det, håper til neste år.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Vi skal ha bursdag på lekeland i år, så jeg vet ikke helt hvordan foreldrene velger å gjøre det. Det er heldigvis ennå to mnd til, så vi har god tid.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Sønnen min ble 4 år nå for et par uker siden. Jeg hadde egentlig tenkt å ha barnebursdag i år, men forsto det slik at foreldre ofte ble med, å det har jeg ikke plass til. Så det ble familieselskap her i år også, så satser jeg på barneselskap neste år. Han var også i en 4 års bursdag samme helgen, de hadde det på lekeland. Der var foreldrene med. Jeg hadde aldri latt min 4 åring være alene i lekeland i et selskap.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Hadde ikke barnebursdag før 5-årsdagen, da ble det uten foreldre.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Har to barn som er eldre enn fire år, og begge gangene opplevde vi at noen kom med foreldre og noen uten. Jeg skrev i innbydelsen at jeg serverte kaffe til foreldrene om barnet ikke ønsket være hos oss alene, så kunne foreldrene/barna velge selv om de var klare for å være alene i bursdag. Ble vel omtrent like mange av hvert...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 Vi har ikke vært med eller hadde foreldre i 4 års dagen. Det har vi ikke plass til, og 4 åringer greier seg fint selv i 2 timer. De kjenner jo alle de andre barna siden de er sammen hver dag i bhg, dessuten vet de jo hvem foreldrene er. De fleste barn i bhg vet jo bedre hvem alle foreldre er enn det vi voksne gjør.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #9 Skrevet 16. mars 2011 Her er det ingen foreldre som ermed i 4 årsdagene annet enn at de henter og leverer. Når ungene er 2 og 3 er det vanlig at foreldrene er med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå