LoveInMyTummy Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Jeg veier faktisk mindre nå, enn i januar. Er ca 30 uker. Skal til jm for første gang i dette svangerskapet i morgen, så det blir spennende å se om SF-målet henger med.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Om du fra før har godt gå på er det ingen fare =0) personlig gikk jeg inn for trene spise sundt så jeg gikk ned helt til nå Har gått opp 1 kilo er i uke 36
paper Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Hei, dette med vekt er så forskjellig:) Som hun før meg skrev avhenger det av utgangspunkt. Hvor mye du veide før graviditeten og hvor mye du event.har gått opp hittil. Selv har jeg kun gått opp ca 1-2 kg totalt. Men, følges opp og babyen er grådig!!!! ( heldigvis ). God søndag:) klem. PS: vi er like langt, vi!
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Jeg er i uke 30 nå og fortsatt godt på minussida i forhold til startvekt, men det er pga ekstrem kvalme hele veien. Ha endelig lagt bittelitt på meg, men har mye å gå på ennå. Ikke det, jeg har nok fra før, så det er ingen krise. Og iflg målinger av magen er sf målet akkurat sånn det skal være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå