Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Nei, det vil jeg ikke si i det hele tatt. Selv er jeg 168 cm og veier 83 kg. Det er nok overvektig, men alle jeg kjenner ville aldri tippet at jeg veier så mye som 83 kg. Det hele kommer an på beinbygning, muskelmasse, kroppsform og slike ting.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Jeg er 174 cm og veide i dag tidlig 77,9 kilo. Ser på meg selv som 10-15 kilo for tung. Ikke smellfeit, men litt lubben.. Jeg har eplefasong da, små pupper, liten rompe, tynne bein og stor mage/midje. Så kiloene synes veldig godt på meg. Om du har større pupper, rund rompe, litt kraftige lår og smal midje ser du antagelig mye slankere ut enn meg. Jeg bruker forresten str 42 og ser på det som en stor størrelse, str 38/40 er en middels størrelse og da er jeg normalvektig. Men som sagt kommer mye an på kroppsfasongen. De sier vekten på selve skjelettet bare varierer ca en kilo, men om man har brede skuldre og brede hofter blir det litt mer "fyll" mellom bena enn om man er tilsvarende smal i kroppsfasong.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Nei, ikke i det hele tatt! Jeg er gravid og er 173 og 76 kg, er jo ikke tynn men slank. Nå vet jeg ikke hvordan kroppen din er bygd heller da, men du høres ikke akkurat tjukk ut!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 13:24 igjen her, Kroppen min er bygd slik: stor rumpe, litt store pupper kraftig bygd i beina - men lite fett der og en del muskler. Har vanligvis littegrann for mye på magen, og bruker str 40 i klær. Målet mitt er å gå ned til 69 kg igjen eller mer, da vil jeg bruke en str 38.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå