Gå til innhold

Kan dere berolige meg litt jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt gravid og er 99 % sikker på at far til barnet er den jeg ønsker, men får litt angst siden jeg hadde sex med en annen for ca 5 uker siden.

Det samleiet for 5 uker siden var et par dager før menstruasjon, jeg fikk mensen og har tatt flere tester etter det som var negativ.

Siste ukene ( 2-3) har jeg hatt mye sex med han jeg ønsker er faren, har også hatt eggløsning denne perioden. Skulle hatt mensen i dag, tok en test i går som var positiv 1-2 uker.

Så altså alt tyder på at det er han siste som er faren, men det gnaaager meg litt likevel. Om det skulle vært han første kunne jeg ikke beholdt barnet! Dømmende spm om hva, hvorfor, hvem osv er ikke nødvendig, I Know...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det ut som han første er faren...

Skrevet

Er vel mest sansynlig at han du hadde sex med under eggløsning som er faren..og det er vel han siste.

Skrevet

tror han du håper på er faren jeg. du fikk jo mensen etter å ha hatt sex med han første, men ikke mensenn etter å ha sex med nr 2. lykke til :)

Skrevet

Jeg er ingen ekspert på dette området, men jeg vil ihvertfall holde en knapp på han siste. Man kan selvfølgelig ikke være sikker før en dna-test er tatt, for du kan jo være lenger på vei, men det høres mest logisk ut at det er nr 2.

Skrevet

hmm..vrient. Jeg ville nok tatt en privat ultralyd for å finne mer ut om hvor gammelt embryoet er. Det kan jo være med på å berolige deg (pluss at du nok får råd om hva du skal gjøre om du ikke vil beholde, dersom embryoet er eldre).

Jeg holder en knapp på mann nr 2. i og med at du testet negativt og fikk menstruasjon etter nr 1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...