Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Jeg hadde en veldig klar og virkelig drøm i natt. Jeg drømte at jeg prøvde brudekjoler i en brudesalong som lå i et gammelt, lite trehus. Kjolene jeg prøvde var veldig gamle og i tettvevde stoff i gammelt snitt med blonder. Hun som jobbet i butikken var en gammel dame som hadde jobbet med dette hele livet. Hun bodde også i huset men jeg så ikke ansiktet hennes. Kjolene var helt annerledes enn jeg hadde sett for meg å velge,men jeg likte de og fikk en slags trygghet av dem. Jeg valgte en kjole i 50-talls snitt - knelangt skjørt, a-form og 3/4 erme med blonder og dette tykke stoffet og gammelrosa grenroser til buketten. I drømmen står mannen min og venter på meg i kirken rett ved sammen med venner og familie og barna våre. Og jeg gleder meg til å gå dit og se han. I virkeligheten er han og jeg ikke sammen akkurat nå, men vi prøver å finne tilbake. Tenker at denne drømmen betyr at jeg vil bli sammen med han igjen og binde meg til han og i og med at jeg fant trygghet i brudekjolene betyr det kanskje at valget å leve med han gir meg trygghet?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Jeg er ingen drømmetyder, men det logiske i din drøm er vel kanskje at du er klar for å binde deg med denne mannen. Du føler deg trygg sammen med han, og du ser for deg en fremtid med ham. Ut i fra drømmen din tror jeg nok at du har et ønske om å binde deg til han. Kvinnen som jobber i butikken er kanskje en person som annerkjenner ditt valg om å finne tilbake til din mann? Lykke til i fremtiden! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå