m@ms Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Da er det "offisielt". Mannen og jeg skal prøve å få nummer 3. Krevde litt overtalelser, men nå er vi enige hehe. Er 34 år gammel og har 2 barn på 4 og 7 år fra før. Spennende tider fremover, gleder meg til å bli kjent med dere alle.
vår første 19 mnd prøving Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 velkommen inn hit jeg er 19 og har vært prøver siden juni 2010 , dette er vårt første barn , så vi gleder oss til spira sitter
klar for 3? Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Jeg er også klar for nr 3. Men vi har ikke kommet helt igang med prøvingen. Snart 1 mnd siden jeg sluttet på pillene og mensen har ikke kommet enda. Så jeg venter. Mine er 4 år og 14 mnd.
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Spennende Her skal prøvingen på nr 3 også endelig starte, og her var vi også uenige en stund, hehe.. Mannen min ønsket ikke fler enn de to vi har, men jeg ønsket veldig et barn til. Vi har hatt mange runder med temaet, og uten noe press, men kun med litt overtalelse ble mannen min utrolig nok med på å få en til Og nå er vi superklare begge to! Ønsker 2012-barn, så vi venter pittelitt til med å starte prøvingen, siden jeg har blitt veldig fort gravid de andre gangene. Men omsider er hormonspiralen tatt ut, så nå er det bare å "holde seg i skinnet" en måneds tid til, sånn at termin iaf ikke blir før vi ønsker -når vi først planlegger og har mulighet til å bestemme det Gleder med veeldig, blir såå spennende fremover! Masse lykke til til dere, kan jo hende vi kommer til å følge hverandre videre her inne ...Trultene mine er forresten 5 år og snart 3 år...
gledes Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Hei! Vi er også godt igang med nr. 3. Har ikke gått på prevensjon siden forrigemann som kom i okt. 09. Sluttet ammingen i november i høst. Så her kan det skje når som helst. Dette blir nok vårt siste barn. Er rart å tenke på at dette er siste gang! Er jo veldig spennende denne prøve-tiden. Ønsker alle en spennende og fruktbar tid!
Happy87 Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 Velkommen til deg.. Vi prøver på vårt første barn og er kjempespente.. Problemet er bare at jeg sliter veldig med manglende sykluser. Etter at jeg sluttet på p-pilla i juli har jeg kun hatt en el og mensen. Det er nå 138 dager siden:( Håper virkelig det stabiliserer seg snart sånn at vi kan få satt igang prøvingen ordentlig.. Lykke til med prøvingen, håper det ikke tar lang tid:)
ellynn Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 Hei! Jeg skal ringe legen på mandag for å bestille time til å fjerne hormonspiralen. Spennende dette!! Vi har en gutt på 2 og et halvt år fra før. Er vel ekstra spent i og med at vi ikke prøvde å bli gravide forrige gang. Så dette er liksom en helt ny prosess for meg som jeg grugleder meg til:)
Lille Ballerina Skrevet 18. mars 2011 #8 Skrevet 18. mars 2011 Hei, Jeg er også ny - inne for første gang (igjen) i dag. Vi prøver på nr 2, har en gutt på snart 3,5 fra før. Sist gang satt det på første forsøk, så prøver å innstille meg på at det ikke trenger å bli sånn denne gangen. Hadde helt glemt hvor nervepirrende dette er - men på en positiv måte Puh, det var godt å fortelle det til noen... hehe
lida74 -G10-spire- 24.01.12 Skrevet 18. mars 2011 #9 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har en gutt på 5 mnd. og skal prøve å bli gravid med nummer to i mai. Det gikk på andre forsøk sist gang, så jeg krysser fingrene for at jeg skal lykkes fort denne gangen også. Det er så deilig å få sagt det til noen, at jeg skal prøve å bli gravid igjen:-)
ynnamor Skrevet 18. mars 2011 #10 Skrevet 18. mars 2011 Vi skal også prøve oss på nr 3. Våre barn er 10 og 8. Tok ut spiralen i dag, så da er det bare og sette igang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå