Gå til innhold

Flere som er SINNSYKT trøtt?? ;)


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har skikkelig problemer med å holde meg våken for tiden, sovner rundt 20 tiden om kvelden. er jo litt kjedelig for samboern men han er jo på en måte litt "vant" til at det er slik iallefall i begynnelsen....:)

 

Ellers kommer og går kvalmen, og jeg kjenner det litt i korsryggen. hadde ikke bekkeløsning med nr 1 og 2 så håper ikke jeg får det nå heller.

 

Kjenner jeg blir helt mo i knærne når jeg ser beibier overalt og blir skikkelig sentimental!! gleder meg sånn til å ha en liten i armene og bare snuse inn den deilige beibi-lukta :-D

♥lykke♥

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Noe helt sykt!

Jeg går i svima hele dagen, og det eneste jeg gjør her hjemme er å sove! Jeg sovner på sofaen hver kveld og er konstant trøtt! Men men, det er jo noe godt som kommer ut av det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja amme her, venter barn nr 3 og er trøtt hele tiden, kunne ha sovet i 24 timer i døgnet ...men som sagt kommer noe godt ut av det ja <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt er mildt sagt ja.. Går i en evig døs! Sovner et par timer på sofaen etter jobb, våkner, å tusler i seng før 22....

Min kjære er helt oppgitt... Men men! Når dette er over er det bare velstand!

 

Dette er min første, men min manns tredje! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig trøtt om dagen, føler meg helt i tåka! fant ut at jeg var gravid på mandag, og jeg klarer nesten ikke vente med å fortelle det til folk! Jeg og kjæresten min gleder oss kjempe mye. Når synes dere at det passer seg å fortelle om graviditeten? har kun fortalt en god venninne det, men ingen andre ennå.

 

 

 

- Snartmor89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også i en tåkedis her om dagen.

 

Men kan liksom ikke kjenne på det heller, for jeg er for tiden alene med ungene på 3 og 4, og jobber hver dag. ( men ikke 100%)

Så det er liksom ikke før etter leggetid jeg kan gjøre hva jeg vil . ( altså slenge meg ned på sofaen. ) Eller det var ikke helt sant, for i dag måtte jeg hente ungene tidlig siden jenta hadde feber, og da fikk vi sovet litt på dagen, herlig...

 

Jeg kunne nok ha tilbragt noen herlige timer hver dag på sofaen om jeg hadde hatt anledning, ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ja da. Er så sinnskt trøtt, men får ikke sovet å mye. Har en liten på 4 mnd så må opp om nettene og mate og får sjelden sovet på dagtid.. Men var slik sist også, så håper det gir seg rundt uke 11..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bah.... Jaaa.... Sliten og trøtt!!! Men får drømme om å sove igjen sånn ca 2-3 år frem i tiden en gang ;) Har ei lita ei på 11 mnd som krever sitt, selv om hun er ei blid og fornøyd snuppe :) he he.. Prøver å sove en time sammen med Vesla på dagen, men det hjelper lite gitt... Dessuten har jeg en skolegutt som også skal ha oppfølging og oppmerksomhet, OG som skal feire bursdag i helgen ;) Kanskje det blir muligheter for å legge seg tidlig bare helgen er over ;) he he..

 

Vanskelig å konsentrere seg og hukommelsen blir litt prega når man er så trøtt gitt... Suuuusehue ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja... Jeg er kjempetrøtt! Når jeg kommer hjem om dagen sovner jeg på sofaen nesten med en gang, og sover gjerne en time eller to... ;p Jeg sovner like godt på kvelden og, selvom jeg har sovet på dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så trøtt, men hoi, så sliten jeg er! Er innimellom så ille at det føles som om jeg ikke orker å løfte øyelokkene en gang. Svimler av å stå, får hjertebank og så videre. Grøss. Men satser på at det går over, og nyter de tidene av døgnet hvor jeg ikke er så sliten. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også utrolig sliten. Var ikke sånn med den første, så dette er litt nytt. Vanskelig å ikke si noe på jobb når de har begynt å kommentere at jeg ser litt sliten ut fortiden :s Også er jeg en del kvalm, men kaster ikke opp da, så en får bare være glad til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei

Er også sinnsykt trøtt.... sovner i 19-20 tiden sammen med sønnen min på 2,5 år hver kveld...

Var ikke sånn sist svangerskap... men men, håper det gir seg snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...