Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #26 Skrevet 16. mars 2011 Hvordan klarer du det?? Spiser du noe annet da, eller?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #27 Skrevet 16. mars 2011 Melkedrøm med bringebær og yoghurt <3<3<3 og Walters både det ene og det andre
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #28 Skrevet 16. mars 2011 12.21 her: Det er egentlig ikke så vanskelig. Jeg spiser nok en del frukt i stedet, og nøtter. Jeg liker sjokolade, men har innsett at jeg ikke har så veldig godt av det. Så da kjøper jeg det ikke. Men som sagt nekter jeg meg ikke helt gleden heller. Tror det er det som er trikset: Hvis man er for streng mot seg selv, så klarer man ikke å være fornuftig.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #29 Skrevet 16. mars 2011 1. Freia melkesjokolade 2. Max 3. Helnøtt 4. Smil 5. Dessert sjokolade (vet ikke om den er i produksjon enda). 6. Kvikk lunsj 7. Smash 8. Troika 9. Cuba 10. Toppris Nam, nam. Jeg bare elsker sjokolade. Kan ikke ha noe liggende, men må kjøpe det inn på lørdag, ellers blir det borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå