Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Skal på apoteket i dag, og vil kjøpe noe som funker mot den hersens utfloden jeg har slitt veldig med i mange år nå. Må jeg regne med å ta flere kurer før det funker? Altså, at jeg burde kjøpe 2-3 stk av produktet? Sist jeg var gravid hadde jeg faktisk ingen utflod i det hele tatt fra eggløsningen var over til jeg mistet i uke 5. Kan det ha noen sammenheng? Må daglig bruke bind pga utfloden...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Hihi...jeg leste: Noen som faktisk runker med utflod?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Har lest en artikkel om kumelk.. Der står det at det faktisk ikke er normalt å ha utflod i det heletatt :S Jeg har også det altså.. Men der sto det at det er melkeproduktene av kua som gjør at kvinner får utflod. Husker ikke hvor jeg finner artikkelen hen, men det var noe med at kumelk alldri var ment for menneskene å drikke/spise, fordi oppbyggingen i kumelk er så feil for menneskene. Kumelken er til kalvene spessielt fordi de trenger masse proteiner til å kunne stå opp på beina og gå og sprnge ganske fort. Dermed er melka tilpasset dette, Menneskene går ikke før rundt 1 års alderen osv. Jeg vet ikke hvor mye jeg skal tro på dette, men det virket svært overbevisende. Vet ikke om det ble noe svar for deg egentlig, men leger sier det er vanlig med utflod. Melk har jo vert noe vi drikker i maaaange maaange år. Det var en studie av 55 000 mennesker hvor halvparten drakk og spiste kumelk, og andre halvparten ikke. Det viste seg at benskjørhet og alt det der ikke hadde noe å si om man drakk kumelken eller ikke, de som ikke drakk hadde ikke mer benskjørhet enn de andre. Folk som drakk kumelken hadde vesentlig maaange mere sykdommer enn de som ikke gjorde det, og det var for meg, skremmende å lese :/
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Dette kan faktisk stemme. Jeg har i alle år slitt med utflod, har testa for sopp og alskens andre ting hos lege, men det er ikke noe "galt". Etter at jeg fødte har jeg slutta å drikke melk og spiser lite ost. Utfloden er så godt som borte. Før måtte jeg bruke de største truseinnleggene eller bind, men nå bruker jeg ingenting. Enten har det sammenheng med kosten, eller så er det graviditeten som har gjort noe med meg, ikke vet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå