Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Jeg syns det er trist at CK har fått så enormt mye pepper i det siste! Javel, så kunne hun lat være å blogget om barna og til dels også familielivet, evt moderert seg veldig! Og hun kunne nok vunnet på å ikke pupliserer drømmene hennes, men kun de drømmene som faktisk ER gått i oppfyllelse! Men for de aller fleste er hun nok en kjempe inspiriasjon når det kommer til interiør og mote! Det er hun virkelig dyktig på! Alle ville kanskje ikke hatt hennes stil hjemme hos seg, men den er gjennomført ut til fingerspissene i hele huset! Personlig har jeg funnet min stil, gjennom henne, selv om vi ikke har lik stil! Når det kommer til penger, så er det nå en gang slik at noen har mer enn andre. Men noen er også flinkere til å utnytte hver krone enn andre! Slik jeg har lest bloggen hennes, er de flinke med pengene deres (handle inn mat en gang i uka, spare penger hver mnd etc). Jeg har handlet interiør av Camilla tidligere, og oppdaget at hun er tvers igjennom godartet. Hun vil det beste for alle! Og når man tenker over hvordan enn sjøl er, så er det ikke så mange av disse tvers igjennom gode menneskene! Også: jeg liker tanken om å samle de frekke DIB-kjerringene på et sted! Kan tru for et leven det skulle ha blitt! Skjerpings DIB-kjerringer! Dere er virkelig usmakelige! Håper ikke dere snakker slik med barna deres også, vi trenger da ikke flere dib-kjerringer her i verden! CK og dere koselige damer her inne: ha en flott dag:)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Hvem er Camilla Kvarsvik ?? Burde jeg visst det ?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Og HI heter formodentlig Camilla Kvarsvik kanksje? "Hun er tvers igjennom godartet", haha. Det høres ut som noe som en som sier "Palestinablondt hår" ville sagt. BUSTED!
alvemamma Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Synes Camilla har fått ufortjent mye pepper her! Alltid fra Anonym såklart; denne Anonym må være rimelig humørsyk... Liva and let live!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Enda godt hun ikke er tvers gjennom ondartet, det hadde vært kjedelig.....
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Tvers gjennom godartet, det tror jeg var dagens!!!! Men når det er sagt, kan vi ikke bare drite i å snakke om dama her inne i det hele tatt. Jeg har ingenting i mot henne jeg altså, men hun interesserer meg midt i ryggtavla!
Tired mama Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Jeg forstår ikke hvordan noen får seg til å slenge så mye dritt om et annet menneske! Det må kun gå på misunnelse og at vedkommende ikke har det særlig bra med seg selv. Og så tror de de kommer til å føle seg bedre ved å trykke andre ned i gjørma. Synes CK har et utrolig lekkert hjem, og jeg lar meg inspirere av henne!!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #8 Skrevet 17. mars 2011 Hehe! Kan ikke annet enn å være enig med siste her. Hun takler ingen negative tilbakemeldinger eller konstruktiv kritikk i det hele tatt. Er kun de smiske fansen hun godtar. Tror for det meste hun skriver innlegg selv på sin egen blogg. For de fleste kommentarene er så overdrevet for at noen som aldri har møtt henne til å skrevet. Samme som hun nok har laget dette innlegget for å få mer trafikk igjen. Nei jeg tåler ikke den dama!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #9 Skrevet 17. mars 2011 Er dette en av disse kjendisbloggerene? Jeg har ikke så mye peiling på slike ting, men har hørt litt om det. Kan ikke noen legge ut en link?
Vilja<3 Skrevet 17. mars 2011 #10 Skrevet 17. mars 2011 Enig, jeg liker både henne og bloggen. Synes hun er tøff som trosser all kritikken og presset hun til tider må føle og fortsetter bloggingen. Fin hverdagsunderholdning og en blogg man blir i godt humør av;)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. mars 2011 #11 Skrevet 17. mars 2011 Nå må dere skjerpe dere! Jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å svare på flere innlegg om Camilla, da det bare bidrar til enda mer diskusjon rundt henne. Det beste er å overse disse trådene, så de dør ut av seg selv. For det går dessverre ikke å fremsnakke denne jenta på noe vis, uten at halve dib-damene må hive seg på og snakke stygt. Kan ikke de som ønsker å fremsnakke henne, få gjøre det da? Dere ser jo at det er det denne tråden skal handle om? Meen, jeg er en dame med velutviklet rettferdighetssans, så jeg klarer jo ikke å holde kjeft denne gangen heller... Du som skriver: "Jeg kjenner ikke dama i det hele tatt, har egentlig ikke lest noe på bloggen hennes bortsett fra når det har kommet opp emner her inne. Men jeg synes hun virker rar, tåler ikke kritikk av noe slag, slipper ikke igjennom seriøse kritikk meldinger på bloggen, hun svarer så og si aldri "fans" på e-post som de sender henne. Hun skjeller ut alle når hun får disse raserianfallene sine. Tydeligvis så er hun mest opptatt av fasaden, å opprettholde fasaden hvor alt skal være perfekt men jeg tror folk ser rett igjennom henne og tror ikke hun liker det og prøver å forsvare seg med masse tull hele veien. Hun er rar! Og tror hun burde søkt hjelp av et slag." Okei, for det første, du starter avsnittet med å innrømme at du verken kjenner dama, eller bruker å lese bloggen hennes. Hvordan kan du da uttale deg så bastant om hennes oppførsel? For det første finnes det flere negative kommentarer på bloggen hennes, hun slipper selvfølgelig igjennom slike ting, men usaklig kritikk skjønner jeg godt at hun siler bort. Det ville jeg også gjort, og jeg hadde ikke mistet noe integritet av det heller. Sannsynligheten er stor for at du også hadde gjort det. Om du hadde hatt noe som helst peiling på hva hun har fått slengt etter seg, så ville du kanskje forstått at hun ikke orker å legge ut ondsinnede slengbemerkninger. Og disse raserianfallene du så freidig legger ut om, de har ikke jeg sett. Jeg har sett gjennomtenkte innlegg der hun går ut og forsvarer seg selv og sin familie, på en saklig og adekvat måte. At det at hun blir truet med barnevernet, gjør henne opprørt, er da helt logisk. Hadde vært morsomt å komme med slike trusler til mange av dibberne her, og se hvilke reaksjoner man hadde fått. At hun skjeller ut "alle" er heller ikke sant, hun har både takket for støtten og referert til enkelte kommentarer her inne fra folk som var positive. Du må jo gjerne synes hun er rar, smaken er som baken. Men jeg lurer på hvilken kompetanse du har til å mene at hun burde søke hjelp? Og forresten, hvordan vet du at hun aldri svarer på fan-post per mail, med mindre du selv har sendt flere? Hun skriver jo ofte at hun skal svare så mange som mulig, men jeg personlig hadde ikke orket å svare en masse mailer hver eneste dag. Ikke hadde jeg hatt tid til det heller, om jeg hadde hatt jobb, barn, mann og blogg. Er du fornærmet? Den dagen noen som helst av dere blir baksnakket på det groveste på internett, om at mannen din er utro, du er sjalu og ikke helt på nett, barna dine for tynne og sannsynligvis blir slått, UTEN å reagere med fortvilelse, sinne og indignasjon, DEN dagen tror jeg helvete fryser over! Når skal dere klare å reflektere såpass over egen oppførsel og konsekvensene av denne, til at det synker inn at det er helt naturlig at hun forsvarer seg selv når hun blir angrepet på en så omfattende og ondskapsfull måte?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #12 Skrevet 17. mars 2011 Dette virket spennende, så jeg gikk og tittet på denne berømte bloggen for første gang. Ser ikke hva oppstyret kommer av. Det er jo en helt gjennomsnittlig interiørblogg om en helt gjennomsnittlig, dog noe velstående familie. Hvordan noen finner noe å kritisere der er mer enn jeg forstår.
fiolregn Skrevet 17. mars 2011 #13 Skrevet 17. mars 2011 Jeg maa bare spoerre... hvorfor i alle dager bryr det dere???? Jeg maa bare le.. typisk sjalue, smaatriste og konfliktsoekende kvinnfolk som virkelig ikke har noe bedre aa gjoere. HVORFOR bryr det deg at hun er daarlig paa aa ta imot konstruktiv kritikk? Det er da virkelig ikke din sak, det har ingen ting aa si for ditt liv? La henne vaere i FRED! Jeg gidder ikke aa signere som anonym en gang. Kjerringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå