Gå til innhold

i går var det et helvete her

Anbefalte innlegg

Skrevet

hentet gutten i barnehagen etter skolen (jeg er alenemor).

han sovnet i vognen og ville ikke våkne. så la han i sengen. han sto ikke opp før kl 7 i dag. nå spiser han frokost.

jeg ble dårlig på vei hjem. måtte stoppe 5 steder og kaste opp.

kom hjem. var så tørst av alt oppkastet. men hver gang jeg drakk så kastet jeg opp seks ganger + fikk diare. magen min tålte ikke vann visstnok. jeg føte så ekstremt tørste. var helt knusktørr i munnen men hver gang jeg drakk kastet jeg opp mye og fikk diare. ble bare tørrere og tørrere jo mer jeg drakk.

så jeg hadde et helvete i går. klarte heldigvis å sovne 2115 uten mer oppkast. sånn! godt å få klaget litt.

i dag har jeg eksamen og er helt øm i hele kroppen, har ikke stemme og begynner å bli kvalm igjen, hurra :P ønsk meg lykke til :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med eksamen! Om noen timer er det over!

Skrevet

takk. føler meg elendig. er grusomt tørst og bare3 kaster opp i dag også. blir fint å bli ferdig. om dette forsetter må jeg nesten spørre om intravenøst væske. hjertet dunker fortere enn en galloperende lama, ikke pga eksamensnærver.. c ya

Skrevet

Om du føler deg frisk nok så møter du opp på eksamen. Men om du spyr enda så er det ikke noe vits i å møte opp på eksamen. Da ringer du heller legen og får en sykemelding, også ringer du selvfølgelig skolen å gir beskjed. Om det er høgskole du går på så er det viktikg me sykemelding, siden man kun kan melde seg opp til eksamen i et fag 3 ganger.

Jeg, f.eks, regnes som å være kjempe flink i matte, jeg tar det veldig lett. Men eksamen i matematikk i vinter, gikk rett vest fordi jeg var fast bestemt på å møte opp til tross for feber, ekstrem hoste, og svimmmelhet. Ja, du kan tro jeg strøk med glans! Så da pinte jeg meg gjennom 5 timer uten av det var vits i egentlig..

Hold deg hjemme om du spyr fremdeles altså!

Skrevet

takk takk for svar. jeg besvimte i barnehagen og så kastet jeg masse opp der borte. så ble ikke noe eksamen på meg gitt..

HI

Skrevet

Huff får jo helt vondt av deg, hadde jeg visst hvem du var så hadde jeg kommet for å hjelpe deg.

Masse god bedring!

Drikk lite av gangen, ikke hell nedpå!

Skrevet

Jeg synes faktisk du bør ta kontakt med legen jeg. Jeg tenker diabetes når jeg leser det du skriver med den unaturlige tørsten :o(

Skrevet

takk :) neida, har ikke diabetes. var hos legen og fikk sykemeeklding. har et irriterende virus.

Skrevet

Uff, stakkars :-( Håper det har gått bra med eksamen i dag, og at formen er bedre!

God trøsteklem

Skrevet

Åhr, søren, så kommentaren din gjemt imellom mange andre her NÅ etterpå :-P

God bedring ihvertfall, håper du blir fort frisk :-)

Hilsen12:59

Skrevet

Du er jo en smittebombe..håper ikke du gikk til eksamen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...