Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 hentet gutten i barnehagen etter skolen (jeg er alenemor). han sovnet i vognen og ville ikke våkne. så la han i sengen. han sto ikke opp før kl 7 i dag. nå spiser han frokost. jeg ble dårlig på vei hjem. måtte stoppe 5 steder og kaste opp. kom hjem. var så tørst av alt oppkastet. men hver gang jeg drakk så kastet jeg opp seks ganger + fikk diare. magen min tålte ikke vann visstnok. jeg føte så ekstremt tørste. var helt knusktørr i munnen men hver gang jeg drakk kastet jeg opp mye og fikk diare. ble bare tørrere og tørrere jo mer jeg drakk. så jeg hadde et helvete i går. klarte heldigvis å sovne 2115 uten mer oppkast. sånn! godt å få klaget litt. i dag har jeg eksamen og er helt øm i hele kroppen, har ikke stemme og begynner å bli kvalm igjen, hurra ønsk meg lykke til
alvemamma Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Lykke til med eksamen! Om noen timer er det over!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 takk. føler meg elendig. er grusomt tørst og bare3 kaster opp i dag også. blir fint å bli ferdig. om dette forsetter må jeg nesten spørre om intravenøst væske. hjertet dunker fortere enn en galloperende lama, ikke pga eksamensnærver.. c ya
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Om du føler deg frisk nok så møter du opp på eksamen. Men om du spyr enda så er det ikke noe vits i å møte opp på eksamen. Da ringer du heller legen og får en sykemelding, også ringer du selvfølgelig skolen å gir beskjed. Om det er høgskole du går på så er det viktikg me sykemelding, siden man kun kan melde seg opp til eksamen i et fag 3 ganger. Jeg, f.eks, regnes som å være kjempe flink i matte, jeg tar det veldig lett. Men eksamen i matematikk i vinter, gikk rett vest fordi jeg var fast bestemt på å møte opp til tross for feber, ekstrem hoste, og svimmmelhet. Ja, du kan tro jeg strøk med glans! Så da pinte jeg meg gjennom 5 timer uten av det var vits i egentlig.. Hold deg hjemme om du spyr fremdeles altså!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 takk takk for svar. jeg besvimte i barnehagen og så kastet jeg masse opp der borte. så ble ikke noe eksamen på meg gitt.. HI
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Huff får jo helt vondt av deg, hadde jeg visst hvem du var så hadde jeg kommet for å hjelpe deg. Masse god bedring! Drikk lite av gangen, ikke hell nedpå!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Jeg synes faktisk du bør ta kontakt med legen jeg. Jeg tenker diabetes når jeg leser det du skriver med den unaturlige tørsten (
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 takk neida, har ikke diabetes. var hos legen og fikk sykemeeklding. har et irriterende virus.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #9 Skrevet 16. mars 2011 Uff, stakkars :-( Håper det har gått bra med eksamen i dag, og at formen er bedre! God trøsteklem
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #10 Skrevet 16. mars 2011 Åhr, søren, så kommentaren din gjemt imellom mange andre her NÅ etterpå :-P God bedring ihvertfall, håper du blir fort frisk :-) Hilsen12:59
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #12 Skrevet 16. mars 2011 Du er jo en smittebombe..håper ikke du gikk til eksamen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå