Gå til innhold

Er dere fornøyde med Bugaboo Cameleon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker det å snu den bakfrem på ulendt terreng, og å bruke vinterhjulene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg også på:)

Skrevet

Er det ingen som har den vogna, eller er det ingen som er fornøyd?

Skrevet

Trodde et var mange som hadde denne..?

HI

Skrevet

Jeg ville ikke valgt denne vognen....

Skrevet

Hvorfor? Har du hatt den selv? Fortell!

Skrevet

Jeg har den og er kjempefornøyd :)

Kjempelett vogn som er enkel å slå sammen og tar null plass i bilen.

Stor og god vognbag. Noe liten den kurven under, men jeg bruker den bare som oppbevaring av regntrekk, så bryr meg ikke. Den er godt dempet og kan snus på en femøring :)

Jeg kjørte med vogna ute på snøen i vinter uten vinterhjul og hadde ingen problemer med det (vanlig brøyta fortau og veier).

Når det kommer til ulendt terreng er det som tidligere skrevet mulig å snu styret, men jeg syns dette var noe klatt, da det er vanskelig å kjøre med de store hjulene fremme (sikkert bare en vanesak, for jeg er veldig godt vant med å navigere med de små hjulene fremme). På den groveste grusen utenfor hos meg tipper jeg bare vogna mot meg og kjører på de to store dekkene til jeg kommer til den finere grusen, den er det null problem å kjøre på.

Skrevet

Okei, takk! Så om man er vant til firehjuling vil det sikkert ikke være noe problem med de store foran heller! :)

Hvis det var det som var problemet, at de ikke var svingbare lenger?

Skrevet

Jeg har den også, og er kjempefornøyd. Funker helt greit med vinterhjulene, man mister jo svingmuligheten, men det er ikke noe stort savn. Liker det at vognen er så lett og veldig enkel å manøvrere, og mue mer veltesikker enn de vognene med svinghjul som har bare tre hjul.

Skrevet

Ja, den er jo så lett, så jeg tenker at om man er vant til fire hjul fra før, vil ikke savnet bli så stort om vinteren med vinterhjulene, den er jo uansett mye letere enn tidligere vogner! :)

Skrevet

Nettopp :) jeg har ikke hatt noe annet, og jeg ble helt utrtolig overrasket over hvor tunge vognene til enkelte av de jeg var på barselgruppe med var når jeg bare skulle passe eller holde vognen for dem i kortere perioder. Det er virkelig kjempeforskjell. Dessuten er det veldig enkelt å klikke vognen opp og ned, snu, slå sammen, bytte fra bagvogn tiø sportsvogn, og fra vinterdekk til sommerdekk og motsatt. Og så har du jo muligheten til å bytte farger på trekk, poser osv, så det er veldig greit å fornye litt hvis du skulle ha behov for det.

Skrevet

Og kvaliteten da? Mange som har måttet sende den på reperasjon, eller holder den godt? Leste noe om det styret, at det kunne bli slarkete?

Skrevet

Liker IKKE den vogna der!! Elendig fjæring, så føles som å trille rundt på en stiv tømmerstokk, hjelper lite at den er så lett da gitt! Og bagen er altfor lav! Emmaljunga city cross er myye bedre da synes jeg!

Skrevet

Men trenger ikke bag nå..

Emmaljunga city cross syns jeg ikke var fin.

Skrevet

Fungerer denne fint på vinterføre når man bruker vinterhjulene?

Skrevet

BC fungerer veldig bra paa vinterfore med vinterhjulene, men som sagt mister man svingbarheten. Jeg er kjempefornoyd med vogna og bruker den med andremann naa. Det negative med vogna er at jeg syntes regntrekket kunne vaert lettere/bedre aa faa paa og at selene i sittdelen er for enkle aa justere og derfor enkle aa komme ut av/bli losere.

Skrevet

Syns ikke det er krise å miste svingbarheten når den er så lett, er uansett vant til en tung!!! firehjuling, så vil nok føles som en lett fjert uansett! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...