Gå til innhold

Har ett problem med å komme meg i seng om kveldene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen råd om å få meg i seng om kvelden?? Blir sittende her. Nyter stillheten i huset, føler meg topp form, ikke særlig søvnig, men vet jeg er det hehe.. Og angrer jo veldig veldig i morgen tidlig når jeg må opp hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre ikke noen gode råd siden jeg "sliter" med det samme selv. Men her er det ikke meg som ikke vil legge seg eller ikke får sove, men junior :) Så vi sitter nå i sofaen vi to og nyter freden fram til ca halv 1.

Kanskje du får noen tips her: http://www.lommelegen.no/320854/15-gode-raad-for-god-sovn

Skrevet

Takk for tips:) De hjalp faktisk litt.. Selv om jeg sånn sett visste alle fra før, så hjelper det å friske opp litt hehe.. Her sitter jeg likevel.. stuptrøtt, men legger jeg meg?? Ikke enda men snart.. og snart er relativt:)))

Skrevet

Kjenner meg godt igjen. Vi slet med det samme, lenge.

Men nå som vesla står opp så tidlig er vi stuptrøtt i 2200 tiden så da legger vi oss.

Mitt tips er å stå opp grytidlig over tid, da blir du trøtt.

Skrevet

Hva mener du med gry tidlig?? Jeg står opp senest 6.30 hver dag.. Hjelper ikke så lenge jeg er stuptrøtt i 21.30 tiden men sitter lenger slik at trøtte perioden går over hehe.. Må nok bare jobbe med meg selv. Godt det går mot lysere tider!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...