Gå til innhold

Boktips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gode bøker å anbefale? Kan dere skrive litt om dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Noen kjenner mitt navn" av Lawrence Hill. Handler om ei jente på 11 som blir tatt fra landsbyen sin i Afrika og solgt som slave i Amerika på 1700-tallet. Veldig bra bok, og godt språk.

Skrevet

"Guden for små ting" ac Arundhati Roy. Jeg har vært en lesehest siden jeg var seks år (er nå 30), og dette er den boken som har gjort størst inntrykk på meg. Vakker, trist og grusom på en gang. Vanskelig å beskrive den, men det er to parallelle fortellinger: en som foregikk på 60-tallet, og en som foregår på 90-tallet. De samme menneskene. Handling fra India.

Google den, den er godt beskrevet på Wikipedia. Den må rett og slett leses!

"Sarahs nøkkel" gjorde også enormt inntrykk på meg, men var så fæl at jeg hadde sorgfølelse i mange dager etterpå.

Skrevet

Shopoholiker bøkene!!!!! Jeg simpelt hen elsker de bøkene, ler faktisk når jeg leser dem...

Det finnes flere

Shopoholiker får en søster

Shopoholiker gifter seg

Shopoholiker får baby

Shopoholiker får en søster

Osv, mulig tittelen ikke stemmer nøyaktig men går du i en bokhandel vet de garantert hva du ser etter

Handling:

De handler om en jente som elsker å handle, og ofte blir tatt i løgner. Tar konstant dumme avgjørelser, og han gå over lik for å få tak i den rette veska

Ellers er boka mamma i frittfall også artig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...