Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Mellom meg og sambo, jeg er gravid med andre barnet.... Pga jeg er deprimert og hormonell overlever ikke forholdet... Jeg ligger her og gråter helt alene. Jeg er så langt nede og aner ikke hva jeg gjør nå...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Er vel ikke lurt å ende et forhold mens man er gravid og hormonell. Det er jo en tilstand som går over.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Når man vet årsaken til at man er nedfor så lar det seg faktisk gjøre å ta seg sammen. Prat med mannen din og fortell han at han ikke må ta seg nær av hvordan du er akkurat nå og at du ikke mener å være sånn, men at hormonene gjør det litt vanskeligere enn vanlig.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Kjære vene, dra til legen - ta kjæresten med deg. Det finnes mange andre alternativer som kan hjelpe deg. Det å gå fra mannen hjelper vel ingen av partene om dere fortsatt er glade i hverandre?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Du vet jo at det er fordi du er gravid og full av hormoner at du er "deprimert" og da lar det seg faktisk gjøre å ta seg sammen og i det minste ikke la det dårlige humøret gå ut over andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå