Gjest Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Da har vi kjøpt oss 2011 duo vogn og tatt i bruk sportsdelen.. men.. Fotbrettet på sportsdelen faller ned hele tiden, dette må trekkes ut for å "festes" i øverste posisjon, og presses inn for å ta det ned... Når jeg har på stormtrekket eller kommer borti med stelleveska, "presses" fotbrettet inn og detter ned. Andre med samme problem eller er det noe galt med vogna vår? Noen måte jeg kan feste dette litt bedre på?
sjøsamen Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 vi har duo 2010 modell, men aldri opplevd det du beskriver med vår vogn. Jeg ville nok kanskje hørt med butikken der du kjøpte vogna.
Bettybu Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Tja, sånn var Combivogna mi fra 2005 også... Hva var det jeg gjorde?? Var det noe som kunne smørest, eller gjor jeg det ikke rett??
Gjest Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Takk for svarene . Fant ut man kunne kjøpe en dings til å feste under fotbrettet slik at det ikke skulle falle ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå