Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Finner så lite info om det på nett, men er veldig nysgjerrig på hva det egentlig går ut på.. Har vært i psykiatrien noen år nå, og har bl.a vært utredet for BP, men jeg falt liksom ikke heelt innenfor de "rammene" heller... Plutselig sa noen at jeg var en typisk mixed-state-person, men da jeg nevnte det for behandleren min på sykehuset virker det som om hun ikke engang har hørt om det.. Jeg føler virkelig at jeg innimellom føler ALT på en gang, men har likevel kortere perioder (timer/dager eller maks noen uker) der jeg er veeldig deprimert, eller lettere hypomanisk.. Det svinger mellom at jeg søker jobber, reiser på turer, bruker penger, lager mat en hel natt i såkalte "hypomaniske" øyeblikk, men angrer jo etterpå i de depressive øyeblikkene - noe som kan skifte i løpet av minutter, timer, dager eller uker.. Vil gjerne høre hva som er aller mest typisk, i motsetning til BP1 eller BP2? Og hvor lang tid gikk utredninger? Hva gjorde at du fikk diagnosen (eller andre fikk diagnosen??)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå