Gå til innhold

Er dette normalt?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ofte veldig langt nede noen dager/uker, så får jeg plutselig en opptur hvor alt er flott.. har vært langt nede de siste ukene, men i går og i dag har jeg vært helt motsatt..

I dag stod jeg opp kl 6 etter 4 timer med søvn, var i praksis (går sykepleien) fra 7.30 til 15.00, hentet i barnehagen, gikk på shopping med barna med frem til klokka 18.00.. deretter dusjet jeg barna, så fant jeg ut at jeg skulle skrive en oppgave som ikke skal leveres før neste uke.. oppgaven er skrevet og sendt! Nå har jeg hørt på popmusikk som en gal siden barna la seg, er helt oppgira og finner ikke roen.

Blir snart sprø. For noen dager siden var jeg så deppa at jeg ville bare slutte på skolen og alt.

Er dette normalt eller??!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres litt ut som meg, jeg har enkelte dager/perioder der jeg har det helt ræva, tar meg nær av alt osv... Mens andre ganger er alt supert! Rart..

Skrevet

Jeg er også sånn, men jeg aner meg også at det kan være noe galt som gjør at det er sånn.

I forhold til det å være bipolar så tror jeg ikke at det er det, siden svigningene kan være så veldig hyppige. Jeg oppfattes ikke som deprimert eller manisk (av noen andre enn meg selv i det minste:p)

Men jeg har ikke fått somlet meg til å finne ut noe mer heller...

Skrevet

Hvordan vet en egentlig om en er bipolar eller om en bare har humørsvingninger, eller dårlige/gode dager?!

Skrevet

Det er vel ganske enkelt, for en bipolar lidelse er veeldig synlig, og har et slags mønster - stort sett.

Det er også et større spekter, selv for lettere versjoner av BP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...