Gå til innhold

Hva syns dere om dette huset??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bygge, og lurer litt på dette.. Ønsker i tillegg å ha garasje i tilknytning til huset, sånn at man kan gå tørrskodd fra garasjen og inn på et vaskerom f.eks. Vil nok gjøre om endel på det, men liker utgangspunktet.

Noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser jævla bra ut... Men hvilket mener du liksom?

Skrevet

dette gikk jo himla bra... Men for de som gidder, så er det på blinkhus.no, og heter Hvalstad

Skrevet

Er så lite glad i saltak :- ) ellers grei planløsning

Skrevet

Må definitivt være en mann som har tegnet det huset der. Eneste døra ut fra vaskerommet går inn på kjøkkenet liksom??? Ja, det var jo praktisk, NOT.

Skrevet

Kjempefint inngangparti!

Utgangsdør fra vaskerommet, og ha et tørkestativ på utsiden. Evt så må det være en dør fra gangen og inn på vaskerommet.

En liten luftebalkong fra et av soverommene (helst foreldrenes) det beste som finnes er lufta sengetøy!

Garasje direkte til kjøkkenet eller at inngangspartiet er nærmere kjøkkenet (tenker på alt som skal drasses fra bilen og inn på kjøkkenet) Stress og dra alt gjennom flere rom inkl. stue.

Utvendig bod mangler.

Store deilig vinduer :)

Bra med to boder, men dumt døra til den ene går inn på et av barnerommene.

Bra med et lite toalett i tilknytning gangen.

Upraktisk at man må inn på vaskerommet for å komme inn på kjølerommet, med mindre man har kjøleskap i tillegg da selvsagt..

Jupp, det var det jeg beit meg merke i.

Lykke til med husbygging! Heldig er du :)

Skrevet

Modellen Bogstad hadde mye av det jeg skrev over.

Men inngangspartiet var ikke like pent og også her trengs det en utvendig bod.

Skrevet

Det huset har ikke saltak, men valmtak (helvalmet). Men enig i at valmtak er en uting, blir mye tak å vedlikeholde men gir lite plass og lys på loftet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...