Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Vi skal bygge, og lurer litt på dette.. Ønsker i tillegg å ha garasje i tilknytning til huset, sånn at man kan gå tørrskodd fra garasjen og inn på et vaskerom f.eks. Vil nok gjøre om endel på det, men liker utgangspunktet. Noen synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Ser jævla bra ut... Men hvilket mener du liksom?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 http://blinkhus.no/wsp/blink3/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=Hvalstad 09&table=CATEGORY&template=house Hehe:)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 http://blinkhus.no/wsp/blink3/frontend.cgi?func=catalog.show&table=CATEGORY&func_id=Hvalstad 09 hm..nå da?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 dette gikk jo himla bra... Men for de som gidder, så er det på blinkhus.no, og heter Hvalstad
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 http://www.blink-hus.no/wsp/blink3/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=Hvalstad%2009&table=CATEGORY&template=house Her er linken. Jeg har sett på huset før. Liker ikke at soverommene er så variable i str. Et soverom må være minimum 10 kvm. Ellers ok.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #8 Skrevet 15. mars 2011 Er så lite glad i saltak :- ) ellers grei planløsning
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #9 Skrevet 15. mars 2011 Må definitivt være en mann som har tegnet det huset der. Eneste døra ut fra vaskerommet går inn på kjøkkenet liksom??? Ja, det var jo praktisk, NOT.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #10 Skrevet 16. mars 2011 Kjempefint inngangparti! Utgangsdør fra vaskerommet, og ha et tørkestativ på utsiden. Evt så må det være en dør fra gangen og inn på vaskerommet. En liten luftebalkong fra et av soverommene (helst foreldrenes) det beste som finnes er lufta sengetøy! Garasje direkte til kjøkkenet eller at inngangspartiet er nærmere kjøkkenet (tenker på alt som skal drasses fra bilen og inn på kjøkkenet) Stress og dra alt gjennom flere rom inkl. stue. Utvendig bod mangler. Store deilig vinduer Bra med to boder, men dumt døra til den ene går inn på et av barnerommene. Bra med et lite toalett i tilknytning gangen. Upraktisk at man må inn på vaskerommet for å komme inn på kjølerommet, med mindre man har kjøleskap i tillegg da selvsagt.. Jupp, det var det jeg beit meg merke i. Lykke til med husbygging! Heldig er du
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #11 Skrevet 16. mars 2011 Modellen Bogstad hadde mye av det jeg skrev over. Men inngangspartiet var ikke like pent og også her trengs det en utvendig bod.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #12 Skrevet 16. mars 2011 Det huset har ikke saltak, men valmtak (helvalmet). Men enig i at valmtak er en uting, blir mye tak å vedlikeholde men gir lite plass og lys på loftet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå