Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Nå har jeg fått nok, han lyver om små ting konstant hvordan kan jeg stole på ham ... Jeg spurte ham om han liker håndlenker i sengen for han nevner det for lenge siden, Nei sa han.. det var rart sa jeg og noen sekunder senere sier han joda han har gjort det før og likte det .. eh du så nettop nei.. Nei sa han det Betyr ikke han liker det.... Blir så irritert..enten husker han ikke ellers er det uklart svar...kan jeg stole på ham .. han synes hvite løgner er ok
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 jeghaddeegentligikketenktåsvarepådetteinnleggetmensidendudyttersågjørjegdetlikevel... JegskjønnerINGENTINGavhvaduegentligprøveråsi,dukanikkeskrive
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Hvem er han? Hadde vært lettere å forstå hele innlegget om du satt komma, punktum og stor bokstav der det er naturlig.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Huff, beklager.. skriver fra mobilen , er ikke så lett. Jeg snakker om samboeren min, han har en tedens til å gi ulike svar og jeg oppfatter det som han lyver mye. Gjør det vanskelig for meg å tro ham. Synes dere hvite løgner er ok i forhold ?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Skjønner vel hva som står der uansett? OG: Kan vel tenke dere hvem "Han" er? Samboer/kjæreste?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 Altså... løgner? Når jeg tenker på en som lyver så tenker jeg på en som forteller direkte usannheter - ikke om en som vingler mellom hva han liker i senga og ikke. Enten var dette et dårlig eksempel HI, eller så er du litt rar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå