Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Jeg har et jævla stort problem! jeg er rett så slett for pysete til å si imot folk når jeg er uenig! spesielt min far og hans familie, som alltid klager på meg, og jeg sitter der som en nikke dukke. samboer blir sint på meg for at jeg aldri tar igjen når dem er "stygge" mot meg, noe dem ofte er.... jeg gir meg for lett i alle sammenhenger, klarer ikke bli sint på andre enn samboer, men han får virkelig høre det av og til... han er den eneste jeg tør å bli sint på, fordi jeg stoler på han og tør å gråte forran han. problemet er at jeg ikke klarer å si imot folk er at jeg rett å slett begynner å gråte! noen som har det sånn eller som vet hva jeg kan gjøre for å bli tøffere?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 gjør det noe om du begynner å gråte, da? Kanskje det virker ekstra sterkt nettopp av den grunn, om du sier fra Jeg gjorde det med min far for en del år siden, hadde ikke turd det før da. Og du verden hvor det lettet
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Familien min kan finne på å si at jeg er lat, fet, dårlig mor og sover hele dagen osv..... jeg tør ikke si imot dem. enda dette ikke er sant, de sier det bare for å såre, for dem vet nettopp hva som sårer meg. jeg skal ha ks om en stund, da fikk jeg beskjed om å slanke meg etterpå, gå turer hver dag når jeg kom hjem fra sykehuset, prøvde å si at jeg skal gå turer når jeg er i form til det siden jeg skal ha ks. da fikk jeg slengt i tyne "hva skal du med vogn til ungen?? du gidder da ikke gå tur!" skjønner ikke hva jeg skal si lenger, for dem drar meg bare lengre og lengre ned..... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå