Gå til innhold

Hater du noen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja. min tante og bestemor.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Mest negative følelser om noen jeg kjenner er vel egentlig smått misliking.

Skrevet

Ja, samboeren til mamma

Skrevet

Hat er kanskje et litt kraftig ord å bruke, men det er tre mennesker her i verden jeg misliker sterkt.

De to første er mennesker som "mobbet" meg på videregående. De fleste tror nok ikke jeg tok meg nær av det, da jeg utad virker veldig sterk og sosial. Sannsynligvis er det disse egenskapene som fikk dem til å begynne med slik dritt. Må ærlig innrømme at hvis jeg hører om dem eller ser dem den dag i dag, så merker jeg det på humøret etterpå.

Den tredje er han som solgte oss huset vi bor i den dag i dag. Det var så mye galt med huset, og enkelte ting som var direkte løgn stod i prospektet. Vi hadde en hard kamp mot forsikringsselskapet i over 1,5 år, før vi fikk erstatning for opp mot 1 mill. I mellomtiden gikk selger rundt og skrøt av alle pengene han hadde fått fra salget, og vi så han stadig i nye biler (har felles bekjente, og selger flyttet bare 1 km fra oss). Kampen mot forsikringsselskapet tok fra oss nattesøvnen i lang tid, og det var skikkelig tøft.

Skrevet

Ja. Pappaen til datteren min

Skrevet

Jepp, eksen min. Hvis jeg hadde kunnet drept ham med kaldt blod og vært sikker på at ingen hadde kunnet ta meg på det så skulle jeg gladelig gjort det.

Skrevet

Ja, hun mannen min var utro med...

Skrevet

Nei. Jeg vil ikke bli ei bitter gammal kjerring.

Skrevet

egentlig ikke. Jeg liker ikke personligheten til søsteren min, men er glad i henne alikevel.

Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke. Jeg har nok ellers, om jeg ikke skulle gått rundt å hatet noen i tillegg.

Å hate noen stjeler energien til den som hater, og hva er da vitsen? Den som blir hatet kjenner lite til det i hverdagen....

Skrevet

Du hater henne, men ikke mannen som svek deg?

Skrevet

Ano 2149

Ja, det stemmer det.

Synes du det er rart?

Hilsen 2147

Skrevet

Nei, men det er noen jeg ikke vil tilgi.

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Jeg har vert heldig og ikke møtt noen som har behandlet meg så dårlig at det har blitt aktuelt.

Skrevet

Ja da har du vært heldig ;)

Hate er ett sterkt ord, høres penere ut å mislike noen sterkt, og det gjør jeg.. mine egne foreldre som frarøvet meg min barndom, min svigerinne, og dels mine svigerforeldre, dessverre.. fordomsfulle og ondskapsfulle mennesker, både svigerinne og svigers-de har gjort de 7 årene med min mann tunge i perioder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...