Gå til innhold

Føde på Rikshospitalet?


Bima78

Anbefalte innlegg

Hei! Noen her som skal føde på Rikshospitalet? Noen som har født der tidligere? Jeg har termin 5. Juli og har fødeplass der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fødeplass på Riksen. Termin er satt til 25. juli, men det skjer nok et par uker før tenker jeg. Har ingen erfaringer med nye Riksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har plass på Riksen. Termin den 27 juli, men jeg er sikke på det tar lenger tid. 17 dager over med første mann ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har fått plass på Riksen og har termin 24. juli.

 

Men ligner jeg søsteren og moren min går jeg nok 2 hele uker over tida. Juhuuu... Så mistenker et chubby lite august-barn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei jenter! Sniker meg inn fra August:)

Jeg skal føde på Riksen og fikk ord. UL-termin den 2.aug.

Men tipper det blir før, da termin ble satt til 23. juli i uke 12. og det stemmer mye bedre med egne beregninger.. rare grejer, at det kan være sån forskjell fra UL til UL.

 

Vi får rope høyt i gangene etter BiM-jenter, så er det sikkert noen der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Skal føde på Riksen ja. Termin 27/7. Har født der før - helt supert!! (bortsett fra at jordmora ikke skjønte at jeg var i fødsel, - men denne gangen blir det andre boller!!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så mange her med termin i slutten av juli! Det har jeg også, og planen er å føde på Riksen :) Men aner jo ikke når babyen kommer, tror hun kommer litt før faktisk.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...