Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 skal inn og observere gutten vår på 3 år. Han er litt voldsom i lek og kan finne på å slå helt uprovosert. leker stort sett fint, men i litt herjende lek klarer han ikke helt å kontrollere seg, noen som har opplevd lignende med sine barn?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 ja han er litt sein med språket. ikke like flytende som noen av de andre treåringene.. stammer litt og ordforrådet er so, so..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Du skriver litt lite. Leker han med jevngamle barn? Leker han sammen med andre eller ved siden av? Hvordan er han hjemme kontra i bhg?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Min 3 åring er også under ppt. Men han har vært det siden han var rundt 2 år. Mye av dette skyldes at han var voldsom og ofte også vodelig mot andre barn. Han kan feks gå bort til et annen barn og helt plutselig dytte, spytte, slå eller klore. Og han har dårlig språk det er først nå i det siste at han har begynnt og prate. Etter div språktester ligger han nå ca 1 år etter. Men mye har blitt bedre etter at han begynnte og få språk og han kan nå uttrykke seg gjennom språk istedenfor og slå. I vårrt barn sitt tillfelle har han nå en fast som er på han opp til 5 timer pr dag. Kan virkelig anbefalle ppt;)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Han leker sammen med jevnaldrende barn. han elsker å leke med andre barn, men han blir litt voldsom og dytter og slår innimellom. han er så oppspilt og så gira av leken at han ikke klarer kontrollere følelsene sine virker det som. han er "rampete" som ikke hører etter når vi snakker til han. Han bryr seg ikke om advarsler og time out. han er nok litt værre i barnehagen for der er mange barn, liten plass, han er sliten og mye lek. men han hører ikke etter hjemme heller.. men har aldri tenkt på det som er alvorlig problem...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 Tja, det kan jo være så mange grunner. Kanskje er det umodenhet, kanskje er det behov for en utredning videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå