Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Fullkomment ulogisk. Stjernene skinner like mye enten det regner eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Tror nok det siktes til en viss poetisk bloggfrue..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Trenger vel ikke akkurat være rakettforsker for å skjønne hvem det siktes til
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 Poenget ditt er? Jeg leser aldri en blogg. Jeg leser aldri om bloggere. Så de mindre intelligente fornærmelsene dine kan du tørke deg bak med Jeg aner ikke hvem det siktes til, gi et saklig svar eller hold deg unna.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #11 Skrevet 16. mars 2011 Er dette et ordtak? jeg skjønner ikke... har ikke hørt det, jeg. googlet det, men fikk ikke opp en drit. Har bare hørt om fuglene som synger etter regnet jeg... kan noen forklare?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #12 Skrevet 16. mars 2011 sikkert villapaprika/camilla k som har skrevet det. dib damer skriver jo ikke om annet enn henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå