Gå til innhold

Etter regnet skinner "stjernene"...


Anbefalte innlegg

Skrevet

For et aldeles nydelig ordtak...sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullkomment ulogisk. Stjernene skinner like mye enten det regner eller ikke.

Skrevet

Tror nok det siktes til en viss poetisk bloggfrue..

Skrevet

Trenger vel ikke akkurat være rakettforsker for å skjønne hvem det siktes til

Skrevet

Poenget ditt er? Jeg leser aldri en blogg. Jeg leser aldri om bloggere. Så de mindre intelligente fornærmelsene dine kan du tørke deg bak med :) Jeg aner ikke hvem det siktes til, gi et saklig svar eller hold deg unna.

Skrevet

Muhahahahahahaaaaa!!!

Skrevet

Morsom lesning da om ikke annet..:)

Skrevet

Er dette et ordtak? jeg skjønner ikke... har ikke hørt det, jeg. googlet det, men fikk ikke opp en drit. Har bare hørt om fuglene som synger etter regnet jeg... kan noen forklare?

 

Skrevet

sikkert villapaprika/camilla k som har skrevet det.

dib damer skriver jo ikke om annet enn henne :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...