playground princess Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Noen bergensere (eller andre) som kan anbefale en kinesisk restaurant i Bergen? Og mammaklærbutikker? Og ellers bra restauranter/butikker? Gleder meg til Bergenweekend
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Liker veldig godt en kinesisk restaurant som ligger på torgallmenningen da, ligger over en 7-eleven. Veldig koselig atmosfære der inne. Ellers ligger det en mammabutikk i jon smørs gate. Ligger i nærheten av tinghuset, 5-10 min å gå fra torgallmenningen. Er ikke så flink på det andre, kanskje du får andre tips? :-)
playground princess Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2011 Tusen takk! Kina over 7eleven og mammabutikk i Jon Smørs gate er notert :)
Gjest Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Det var de to eg også skulle anbefale China palace og den mammabutikken under smørsbroen
Malinemor Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Både kinarestauranten på Torgalmenningen (China Palace) og Yang tse Kiang på Torget og på Galleriet har veldig god mat. Alle tre drives av de samme personene, men China Palace er vel den som har best meny og er litt mer "ekslusiv" enn de andre. Mammashop i Jon Smørs gate er fin, det samme er Mor og Meg i Kong Oscarsgate En gul knapp i Skostredet er en koselig butikk med babyklær, Babyshop i Chr. Michelsensgt har godt utvalg i litt mer ekslusive babyklær. Alveslottet i gågaten er en koselig lekebutikk, det samme med Rubens skattkammer på Vertlidsalmenningen. Laban og Labolina er nok en koselig barneklesbutikk, den finner du på kjøpesenteret Exhibition. På samme senter finnes også Polarn O Pyret som også har mammaklær.
Malinemor Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 Må forresten ikke glemme Min Engel og Bøllefrøe, flotte butikker med herlige barneklær. De ligger på Strandkaien. (alle butikkene jeg har nevnt til nå ligger i gangavstand fra Torgalmenningen ) Kos deg i byen vår!
playground princess Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2011 Tusen takk Malinemor!! Gleder meg veldig til langhelgen i Bergen med storesøster! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå