Gå til innhold

Hååper så inderlig jeg spontanaborterer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

denne gangen! Uff, vet der er forferdelig å tenke det men jeg klarer ikke ta stilling til om jeg skal beholde barnet eller ikke :( Fant ut jeg var gravid i dag, ca 3 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis du håper på en spontanabort har du jo helt klart tatt et valg om du vil beholde eller ikke? Da vil du jo ikke ha barnet...

Jeg ville vel kanskje snakket med legen, så kan du få en pille.. Meeen, ville nok brukt et par dager på å tenke på det, et barn er en gave!

Skrevet

Ta abort da vel, ditt jævla nek!!!

Skrevet

Har du barn fra før av? I så fall hvor mange? Uansett kan det være du angrer resten av livet hvis du tar abort. Husk at et hvert barn er en gave!

Lykke til i valget ditt:)

Skrevet

øykke til med valget. håper du gjør det rette for barnet..

Skrevet

For et svar...

skjønner deg hi, hadde det sånn i begynnelsen siste svangeskapet mitt. Var uplanlagt, jeg skulle studere, vi skulle flytte til byen osv, og plitselig var jeg gravid! Abort var ikke aaktuelt, men jeg var ikke klar!! Var skikkelig deppa de første mnd. Men så bare snudde det.. Plutselig begynte jeg å glede meg til å få en til! Var livredd for at noe var galt så gråt av glede når jeg var på ul og alt var bra! Nå sitter jeg her med verdens nydligeste baby!! Er så glad for at jeg ble gravid den gangen!!

Kanskje du og ombestemmer deg? At du plutselig begynner å glede deg til baby? Det sies at man ikke angrer på de barna man får, men man kan angre på en abort!

Skrevet

skjønner deg jeg også. jeg haddde det også slikt men jeg klarte ikke ta abort. så jeg beholdt. eneste jeg kunne leve med.

ogsåbegynte jeg å glede meg fryktelig, jeg elsket babyen min. over halvveis så måtte jeg føde babyen. hn døde. :'(

Skrevet

Ja men om jeg spontanabort.så slipper jeg ta valget om å fjerne barnet. Både å beholde og å ta abort virker uoverkommelig ut nå, har 2 barn fra før.

Hi

Skrevet

klapp igjæm kjæften på dæ, om du ikkje kan vise litt medfølelse! D e faktisk ikkje en "velsignelse" førr alle å bli gravide, men ingen treng sånner kommentara fra egosentriske tuillkjærringe som dæ!

Skrevet

ikke ta stilling til det da. la naturen gå sin gang. hvis du ikke klarer å ta en avgjørelse på abort så tar du ikke abort.

Skrevet

Uff så trist:-(

Det er et vanskelig valg, HI, men jeg ville iallfall aldri tatt abort om jeg ikke var 300 prosent sikker:.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...