Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Jeg har lest gjennom flere historier om hus med lite eller ingen isolasjon, enkle vinduer som iser når det temperaturen faller under 0, iskalde gulv, og utsagn som "barna kan ikke leke på gulvet", barna fryser hele tiden - det høres jammen ut som om barna fryser fast dersom de setter seg ned =P Det er virkelig ikke måte på hvor kaldt alle har det - og jeg er helt rystet! Jeg skulle likt å vite hva alle disse menneskene i de kalde husene gjør når de IKKE vinner 250 000 til oppussing, for det høres virkelig ut som om de bør vurdere å selge dersom de ikke har råd til å etterisolere! (og den går jo igjen, "vi har ikke råd....")
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 De som ikke vinner 250 000 kr, må nok be om at de neste vintrene ikke blir så altfor kalde.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Her var det slik første vinteren vi bodde her. Jeg ba kommunen om tilskudd til å sette inn vedovn, og det fikk jeg jammen meg Da var alt i orden igjen. Hadde toppen 15 grader inne vinterstid. Og da var alt av oljeovner på på fullt. Bor i middels isolert hus, med idiotisk oppvarming fra byggingen av. Så det måtte utbedres. 3 etasjer og vedovnen øverst??? Noen som ikke visste hva de drev med? godt mulig, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå