Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Eg har veldig lyst å forlove meg men min samboer sier "aldri i livet", " bare vist eg får en ring til over 17 000kr" "vist du betaler" osv, men en annen dag når eg spør han sier han "slutt å mas" "eller så svarer han ikke men bare smiler" Noen som har vert i samme båt som meg? får liksom aldri et konkret svar av han:( Vi har ikke vert så lenge sammen da 6 år og bodd i leg fra dag 1 av har også 2 barn sammen.... Og deler alt.... Og andre gangen snakker han om det drømme bryllupet han skal ha når han gifter seg........ skjønner meg ikke på han i det hele tatt når det kommer til den biten... Hva tror dere han vil gifte seg eller ikke gifte seg?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Jeg synes personlig det er helt ufattelig at en vil ha barn sammen men ikke gifte seg. Sånt skjønner jeg rett og slett ikke. Med mindre barna var "uhell" da.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 FOr meg høres det ikke ut som om han vil gifte seg.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Veldig usikker men kan vere han vil vente litt lenger før han bestemmer seg
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 En venninne av meg hadde det problemet for 8 år siden. Hun hadde en lang diskusjon med samboeren sin om giftemål. Han hadde ikke lyst til å gifte seg, mens hun var gifteklar. Nå er dem gift og en sønn.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #8 Skrevet 15. mars 2011 hehe kansje det er et pitte lite håp for meg også da
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #9 Skrevet 15. mars 2011 Jeg sleit i mange år for å få mannen min til å skjønne at jeg faktisk ønsket å gifte meg. Tok mange herrens år før han snudde på flisa, vi rakk å få hele tre barn før vi giftet oss. Men han snudde tilslutt. Han var forresten litt sånn som din i starten.. Ta tiden til hjelp, det er det eneste som hjelper tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #10 Skrevet 15. mars 2011 Kanskje han er redd for å gifte seg med noen som ikke kan formulere seg? Eller noen som ikke kan skrive?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #11 Skrevet 15. mars 2011 hadde ikke man kunne formulert seg som tviler eg på at han hadde holdt ut i 6 år.... men hva har noe skrive med saken i gjøre?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #12 Skrevet 15. mars 2011 de fleste menn er redde for å gifte seg. De er bare slik av natur, og jeg syns det er veldig rart at ikke flere kan slå seg til ro med dette. Om du absolutt vil gifte deg, og han er drømmemannen din, hvorfor kan ikke DU fri?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #13 Skrevet 16. mars 2011 Eg har gjordt det, men fikk ikke noe svar..... Fikk et svar som "ka du mase ette"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå