Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Det ser virkelig ikke bra ut. Men for en fantastisk nydelig sønn da
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Var kjempe fin gutten:) Litt for mye spray tan ja..hehe..men jeg blir helt rørt av å lese bloggen
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Hvorfor bry deg om andres hudfarge? Flott blogg!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Nydelig gutt og flott blogg. Men hun så ut som om hun hadde en ekkel hudsykdom.
MuttaღMartiniusღ Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Ja, hvorfor bry seg om tanninga hennes, og deretter henge hu ut her????
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 Vi har vel alle hver vår stil, noen liker cowboy også.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #9 Skrevet 15. mars 2011 For de som vet hvem hun er, så syns jeg det er en dårlig måte og få sympati fra folk på. "Stakkar meg"
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #10 Skrevet 15. mars 2011 Hun kunne jo fortalt litt om virkeligheten også da, ikke bare disse sympati innleggene. Redd for og få kritikk for valg av livsstil kanskje...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #11 Skrevet 15. mars 2011 Har nok blitt brun i mexico også tenker jeg. Nydelig jente, gutt og blogg <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå