Gå til innhold

Roe ned den tanninga litt eller??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser virkelig ikke bra ut.

Men for en fantastisk nydelig sønn da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var kjempe fin gutten:)

Litt for mye spray tan ja..hehe..men jeg blir helt rørt av å lese bloggen

Skrevet

Hvorfor bry deg om andres hudfarge? Flott blogg!

Skrevet

Nydelig gutt og flott blogg. Men hun så ut som om hun hadde en ekkel hudsykdom.

Skrevet

Ja, hvorfor bry seg om tanninga hennes, og deretter henge hu ut her????

Skrevet

Vi har vel alle hver vår stil, noen liker cowboy også.

Skrevet

For en helt utrolig herlig liten gutt :)

Skrevet

For de som vet hvem hun er, så syns jeg det er en dårlig måte og få sympati fra folk på. "Stakkar meg"

Skrevet

Hun kunne jo fortalt litt om virkeligheten også da, ikke bare disse sympati innleggene. Redd for og få kritikk for valg av livsstil kanskje...

Skrevet

Har nok blitt brun i mexico også tenker jeg.

 

Nydelig jente, gutt og blogg <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...