Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 For to uker siden hadde jeg ubeskyttet sex med en venn av meg. Jeg fant senere ut at jeg hadde eggløsning den helgen jeg var med han. Mensen kom som planlagt, men forsvant etter bare to dager. Pleier vanligvis å ha den i ca 6 dager. Noen som vet om dette kan bety at jeg er gravid??
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 graviditetstesten vet ta en slik. seff kan du bli gravid når du har ubeskyttet sex. hallo i luken
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 det vet jeg:) Var ikke det jeg spurte om du Men er det å miste mensen etter bare to dager ett tegn?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Hordan mensen hadde du. jeg har hatt festeblødning med alle mine, og det kan minne litt om mensen, varer vel i sånn ca to dager men ikke mye blod, bare litt.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 svarte jo på spm ditt. ja, det kan bety at du er gravid siden du har hatt ubeskyttet sex. kanskje du hadde festeblødning eller kanskje du hadde en koort mens. ta en graviditetstest, den vet svaret.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 blødde en del første dagen. Dagen etter lite og på slutten bare mørkt koagelert (er vel det det heter) blod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå