Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 http://snartkommerstorken.blogg.no/1300128210_jeg_er_en_tigermamma.html
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Jeg er som resten av verden ikke svart/hvit så jeg er litt av alt
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Jeg er også litt av alt. Kan vel ikke være mulig å være bare en av typene. Da er man ganske ekstrem
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Pedagogisk, tilstedværende, entusiastisk, omsorgsfull, og empatisk mor. Ja jeg curler litt, er litt tiger, og av og til litt helikoptermamma. Alt etter hva som passer best.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Jeg vil si jeg er i midten av tiger og curling. Jeg syr ikke pute under armene deres og forventer at de presterer og ta ansvar for sine handlinger men krever ikke at barna mine skal klare allt og være på topp i allt heller. Jeg håper at de fleste foreldre er et sted i midten og ikke er ekstreme til ene eller andre siden
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 Jeg er tiger . Kommer til å kreve at barna mine gjør det bra på skolen og får seg en utdannelse . At de har god folkeskikk At de gjør pliktene sine hjemme At de får en sommerjobb ,deltidsjobb når de blir tenåringer De får masse kjærlighet, matrielle goder, forståelse, de skal aldri være redd for å komme til oss med problemer om det er å komme hjem drita som 14 åring eller at de har ødelagt sykkelen sin . Her er det åpent hus for alle venner ol . Men de kommer nok til å ha det strengere enn andre på dem sin alder .
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #8 Skrevet 15. mars 2011 Jeg er også en blaning av litt av hvert.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #10 Skrevet 15. mars 2011 Jeg er ikke å definere innenfor disse tre kategorier. Er bare noe tull hun bloggejenta synes er gøy å bruke tiden sin på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå