Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Jeg har fire barn, og min egen mor liker ikke barn!!!!! Det i seg selv er greit, for jeg kan ikke tvinge henne til å like barna da det ikke er hennes valg å bli bestemor.. Det som plager meg er at hun hele tiden nevner det.. For hvert svangerskap har hun grått... (og ikke av glede) Hun kan si slikt som at hun ikke jubler over barna, og at jeg kan ta abort... for jeg er da vel ingen fødemaskin som skal føde barn kun for å tilfredstille mannen som absolutt skulle ha barna!! Jeg er så sliten at hun kommenterer dette hver gang vi sees.. Det er jo ikke slik at jeg ber hun passe barna eller noe, for det skjønner jeg hun ikke vil.. I løpet av mine tolv år som mamma har hun aldri passet de...og kommer kun på besøk når det absolutt må... (slikt som barnedåp.. ol.) Blir bare så inderlig lei meg...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Nå skal jeg si noe som jeg aldri før har sagt: For ei egoistisk hurpe! Tenk å si noe slikt til sin egen datter (hvordan var hun som mor?). Klart du blir lei deg, men noe slik kan du ikke ha i livet ditt.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Tror jeg hadde prøvd å si det så enkelt som mulig; jeg kan ikke styre at du ikke liker barn men jeg godtar ikke at du stadig nevner det i våres nærvær. Godta det eller la være å besøke oss.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Har vi samme mor? uff, min mor liker heller ikke barn og gjør alt for å unngå de
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 18.42 Det skal jeg forsøke, men syns ikke det er lett. Ja hun er egoistisk!! Har alltid vært det.... som mor gjorde hun alt som hun skulle korrekt.. (dvs mat, klær og oppdragelsen var helt normal... kjærlighet derimot fikk vi lite av... ) Hun er også mot amming og uffer seg for hvert barn som har blitt ammet utover de to dagene på sykehuset... (selv har hun aldri ammet... ) også dette nevner hun stadig... Kan godt hende vi har sammme mor 1845... uansett...godt å høre vi er flere.. (selv om jeg ikke unner deg å ha en slik mor...) mormoren skal liksom være tilstede... men så heldig var ikke jeg... =( Trist....
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Liker ikke barn jeg heller (Bortsett fra mine egne). Sånn er det bare.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 19.25 Det er en ærlig sak... men forteller du alle som har barn at du ikke syns noe om de?? Hun var i dåpen til minsten, så kjente hun ikke igjen de andre barnebarna sine... syns det er litt trist.. Lov å ikke like barn, men syns det er veldig vondt at hun ikke kan la være å snakke om det til meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå