Gå til innhold

Hun som fødte i uke 21...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke litt spesielt å legge ved link til facebooksiden hennes, og der er det bilde av ungen med faren? Så også at barnefaren har lagt ut bilde, der han sitter med barnet i armene og gliser... Alt skal tydeligvis deles... Skjønner at de har det vondt, og at de er i en sorgprosess, og at alle reagerer forskjellig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva du snakker om, hvor fant du denne linken?

Skrevet

Det er deres sorg, de må få sørge slik det føles riktig for dem.

Skrevet

Hva er så farlig med det? Hun sier hun ikke ønsker å komme inn her på en stund, men at de hun har fått god kontakt med er hjertlig velkommen til å legge henne til som venn på Facebook.

Er det ikke opp til hver enkelt om de vil være anonyme eller ikke?????

Skrevet

Det som er spesielt er at du reagerer så negativt på dette.

Når man mister et barn, uansett om det er pga tidlig fødsel eller noe annet, så er det for mange en stor trøst i å gi det korte livet mest mulig innhold og mening.

At man vil vise frem sitt lille under, det vakreste man noensinne har hatt, men som dessverre ikke fikk leve, er da helt naturlig.

Skrevet

Jeg synes heller ikke at dette var rart. Har ikke lagt henne til som venn, men klikket likevel på linken av ren nysgjerrighet:) Jeg synes det bildet var nydelig, og selvfølgelig må hun få lov til å vise frem den vakre jenta hun fødte.

Skjønner ikke hvorfor dette er problematisk for deg!

Skrevet

link? jeg mistet nylig i uke 21 og har lysst å få kontakt med henne.

Skrevet

ligger link inne på 2.tri

Skrevet

Fy deg!!!!!!!!

Man sparker ikke dem som ligger nede.

Hva man vil ha av minner og hvordan man vil dele dem med venner og familie er ingenting man burde si noe stygt om.

Skrevet

Hvis du skjønner at alle reagerer forskjellig hvorfor kommenterte du det da?

Det er kjempevondt å miste et barn. Og vil man dele bildene av barnet sitt så må man kunne det uten å få dritt slengt rundt. De vil barnet sitt frem slik at hun ikke blir glemt.

Lettere for folk å skjønne at babyen på 21 uker faktisk var en babyog ikke bare et foster når de har sett henne. Og da er det også lettere å forstå at de sørger. Sørger over dødt BARN.

Skrevet

Man kan vel legge ut bilde inne på profilen, så kan de nærmeste se det, og ikke hele verden... Jeg ville aldri lagt ut bilder av mine levende barn en gang.

Skrevet

Men det er deg. Også vet du heller ikke hvordan det er å miste et barn ingen av dine venner eller familie har møtt heller.

Alle er forskjellig og man takler sorger ulikt.. Noe mer å diskutere egentlig?

Skrevet

Syns ikke noe om innlegget ditt hi .

Mener du at de skal gråte på bildene ? Når noen tar bilde av deg er det naturlig å smile .

Skrevet

Gikk inn på siden av ren nysgjerrighet, og som flere sier HI så reagerer vi alle forskjellig i en sorgprosess.

Har tanken falt deg at pappen smiler så bredt fordi han er stolt av det lille barnet sitt?

Jeg personlig får tårer i øynene og tenker at de må være svært sterke som både ønsker å dele denne opplevelsen med andre og kanskje de på denne måten klarer å bearbeide sorgen sin på, for dem, en god måte!

Skrevet

Nei vet du hva.. dette er et av de mest usmakelige innleggene jeg har lest her inne, du må helt seriøst mangle noen sosiale antenner som kan lage dette innlegget!!

Snakk om å bry seg med noe som ikke er din sak og ikke å respektere mennesker i sorg, Dagens lavmål!

Hva de velger å dele er dems sak, og nettopp fordi de er i en sorgprosses hører det ikke hjemme å angripe disse stakkars mennenskene som har opplevd noe så vondt! Bare fordi du ikke hadde delt bilder med andre, eller har lukket profil betyr det ikke at det de gjør er galt, og kanskje du heller burde styre nyskjerrigheten din enn å snoke inne på profiler til folk du synes "gjør ting galt"..og kritisere det på et forum... Noen tanker holder man for seg selv hvis man har litt oppdragelse og snev av respekt for andre!

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Fy skam deg, HI! Hvor hjerteløs går det an å bli?!

Skrevet

Forstår virkelig ikke hva som var støtende med de bildene? Blir en støtt av sånt så er det en selv som har et problem!

Bildene viste to åpenbart stolte foreldre, og det har de all rett til å være.

Skam deg, HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...