Gå til innhold

Syns dette er sleip...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kollega av meg ville bytte jobbhelg med meg. Jeg skal jobbe denne helgen og hun neste. Vi har en fast timeplan. Men så fant hun ut at hun skal ut og reise neste helg (helgen hun skal jobbe), og spør om vi kan bytte helg. Men jeg kan dessverre ikke det for jeg reiser også bort neste helg. Beklaget til henne at vi ikke kan bytte helg.

Så begynner hun å tilby seg å ta noen vakter for meg. Det syns jeg var greit, for jeg har tatt flere av vaktene hennes. Så sendte vi melding frem og tilbake om hvilken vaktene hun kunne ta for meg.

Så gikk det kanskje 1-2 minutter der hun sendte en ny melding og spør om jeg kan jobbe for henne lørdag 26. (som er neste helg). Som om hun tror at jeg ikke skulle huske hvilken dato jeg skal bort, og sier ja til å jobbe for henne.

Virkelig sleipt gjort....syns hvertfall jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være sleipt, eller kan f.eks være at hun satt og meldte med flere kollegaer og blandet sammen hvem som hadde svart. Bra du ikke blandet datoene selv da i hvert fall :-)

Skrevet

Hun spør sikkert alle om å bytte den helgen, og så har hun glemt at hun allerede hadde spurt deg om det.

Skrevet

Vi er bare 3 som jobber der, og hun som sendte meg melding og hun andre kollegaen vår, dem jobber samme dag neste uke. Så derfor vet jeg at hun ikke sendte feil....ergo...syns jeg dette var sleipt gjort.

Men det er lov å prøve seg...

HI.

Skrevet

Eller kanskje hun gjorde en feil når hun skrev, det er jo slett ikke umulig.

Skrevet

Det er ikke det...

Da jeg svarte på den siste meldingen der hun spurte om jeg kunne jobbe for henne lørdag 26., så svarte hun: obs, glemte det.

Som om hun glemte det iløpet av 1-2 min.

Jeg er litt irritert, for helt siden jeg begynte å jobbe der, så har det vært noe helt sinnsykt mas fra henne om at jeg kan ta vaktene hennes. Tom de dagene jeg jobber på dagtid, så spør hun om jeg kan ta vaktene hennes på kvelden...selv om hun vet at jeg har barn og ikke har muligheten. Begynner å bli så lei av det maset hennes....Har sagt i fra så mange ganger...men nytter jo ikke.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...