Gå til innhold

Lønn butikkmedarbeider

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slags lønnstrinn kan man regne med i butikk,har 7års erfaring fra frisør(det består jo også av å selge og være kundevennelig)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikker på om du får full uttelling for å ha jobbet som frisør, men du får ihvertfall for alderen din. Du hopper jo et lønnstrinn når du fyller 25 år, også får du et ekstra lønnstrinn om du har videregående skole.

http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=494

Skrevet

er 27 og har fullørt vidregående

Skrevet

Jeg har 158 kr timen.

Jeg har fagbrev som blomsterdekoratør, og har jobbet 12 år i blomsterbutikk. Jeg jobber i bokhandel nå. Er 34 år.

Skrevet

takk,kan jwg spørre om du jobber fullt,vurderer veldig å bytte jobb skjønner dere, men det er jo pengene som alltid det står på,,,,

Skrevet

Jeg har jobbet i klesbutikk i snart 9 år, har 165 kr timen.

Skrevet

Jeg er 29 og begynte nettopp å jobbe i en butikk. Første gangen jeg har jobbet i en butikk og tjener 145 kr i timen.

Skrevet

Kommer ann på hva slags butikk det er, noen betaler bedre enn andre. Som feks så har jeg 2 års butikkerfaring er 29 år og har videregående.

I en kjede fikk jeg 135,50 (noe som er det vanligste timelønnen inne butikk ved min erfaring og alder)

Mens jeg i en annen kjede fikk 154 kr timen..

Skrevet

jeg jobber på en bensinstasjon og har 6 år på samme sted. 3 av årene har jeg vært ass. butikksjef..

og er nå vanlig ansatt igjen og tjene 155,5 pr time..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...