Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Har en hannkatt, og i går la jeg merke til at han har et brunt område på gommen bak de øvre fortenna. Ca på størrelse meg en tommelnegl, altså ganske stort inni en liten kattemunn. Er dette vanlig? Eller burde jeg ta en tur til dyrlegen? Syns jeg ringer de hele tiden, blir så fort bekymra for at det skal være noe galt da jeg har mistet dyr pga usynlige sykdommer før. Takk for svar. Hilsen en førstegangs(overhysterisk) katteeier
Snuskomrusk Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Hehehe, kjenner meg igjen med det å være en hysterisk dyre "mamma" gitt Tror det er vanlig for både mennesker og dyr å ha forskjellige farger på gommene, også flekker. Men dette er da noe som har vært der hele tiden, og ikke noe som har oppstått. Hvis dette ikke var der fra katten var bitteliten, ville jeg tatt en telefon til dyrlegen og hørt med de
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Endring av farge på gommene hos katter og hunder kan tyde på dårlig for eller et for som dyret ikke tåler
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Hehe, bra det ikke bare er meg. Aner ikke om det har vært der hele tiden, har ikke lagt merke til det før. Men så er det ikke der jeg glaner mest inne i den munnen hans da. Virker jo ikke som om han har vondt så er nok ikke noe. Hadde vært så mye enklere om disse dyra kunne snakke
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Takk for tips. Da skal jeg se om vi skal bytte for etter hvert. Han går på Science plan fra Hills nå, og får så innmari dårlig ånde av det at vi har tenkt på å bytte uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå