Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Ja, det må man.Er jo et kirurgisk inngrep.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Tror man må ta ut tungepiercing før alle kirurgiske inngrep, men skal ikke svare bastant da jeg jobber ved kirurgisk sengepost hvor pasientene stort sett har narkose. Grunnen til at jeg tror du må det, er at munnen må være tom for fremmedelementer i tilfelle noe skulle skje og de blir nødt til å intubere deg.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Ble hasteKS her i gården, men jeg slapp å ta ut piercingen jeg har i leppa.. Kanskje fordi den satt fast og de ikke hadde tid til å hente tang?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Ja, pluss at leppa er på utsiden av munnen.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 Ja!!! Alt metall maa vekk. Det er ikke pga anestesien du faar, men fordi de bruker elekrisk "skalpell" til kutt og koagulering. I dette tilfellet, med piercing i munnen, OGSAA fordi der skal vaere fri tilgang i tilfelle de maa intubere akutt.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #8 Skrevet 15. mars 2011 De gangene jeg har vært på sykehuset for å få gjort kirurgiske inngrep har jeg fått beskjed om at alt metall på kroppen skal fjernes på grunn av at HVIS noe går galt og de må gi støt/bruke hjertestarter, blir det brannsår rundt metallet som blir overopphetet av strømmen... (Har selv piercing i tunga.) Men det var i narkose, vet ikke om det samme gjelder ved spinalbedøvelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå