Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Taylor Swift, Shania Twain, Garth Brooks + mange mange flere:P Som du sikkert ser går det mye i country:P
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Jeg elsker over alt på denne jord Jewel.. hun er fantastisk, jeg har hatt henne med som favoritt siden jeg var ti ar. Hun står over alle andré, ingen som henne!!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Brad Paisley Så han på Notodden i sommer...åhhh...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Rihanna og Pink er damene som jeg hører på om dagen..
TrustNoOne (but Me) Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 Lissie, Kerli, The Green Children, Sade og Big Boi. En salig blanding av ulike sjangre
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #8 Skrevet 15. mars 2011 Nick Cave and the Bad Seeds, Lou Reed, Snow Patrol, Morphine, Audioslave, Metallica, Kings of Leon, Muse
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #9 Skrevet 15. mars 2011 Leonard Cohen. Jeg vender alltid tilbake til musikken hans. Verdens mest maskuline, erotiske stemme, i alle fall da han var yngre. Han hadde sunget meg rett i seng i unge år!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #10 Skrevet 15. mars 2011 Lifehouse, Counting Crows, Kings of Leon, Owl City, The Fray, Kanye West, Aura Dione, The Script, Matchbox Twenty, Band of Horses.......
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #11 Skrevet 15. mars 2011 Han skal ha konsert i Oslo i slutten av august. Jeg går bare å venter på at bilettene skal legges ut for salg. Sjekker hver dag siden det ikker er gitt opp dato for når salget starter ennå, Jeg skal ha biletter hehe
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #12 Skrevet 15. mars 2011 Oi, det hadde jeg ikke fått med meg!! Takk for tipset:) Blir kanskje Brad Paisley på meg i år også da:)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #13 Skrevet 15. mars 2011 Alicia Keys, REM, Radiohead, Kent, Audioslave, Massive Attack, Morrissey
Tante Blås Squaw Skrevet 15. mars 2011 #14 Skrevet 15. mars 2011 Tori Amos, Eels, Broken Bells, Fleet Foxes, Nick Drake, Fiona Apple, PJ Harvey, Queen Adreena, Throwing Muses, RHCP, Ladyhawke, Beck og mange mange flere )
Helene Harepus Skrevet 16. mars 2011 #15 Skrevet 16. mars 2011 Fleet Foxes, Nick Cave, David Bowie, The Beatles, The Black Keyes, Sigur Rós, Arcade Fire, Band of Horses, The Dead Weather, Emily Haines, Cat Power, Johnny Cash, Nina Simone, Lady & Bird, Benjamin Biolay, The Killers, The Knife, FM Belfast, Emiliana Torrini, Lay Low, MGMT, Broken Bells, Hermigervill, Timber Timbre, Hope Sandoval, Mazzy Star, Melody Gardot, Crystal Stilts, Bat For Lashes, The Raveonettes... ++++ ørten andre jeg ikke kommer på akkurat nå! Helene
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #16 Skrevet 16. mars 2011 The Real Group, Silje Nergaard, Helene Bøksle, Tone Krohn, Vamp, og noen gamle, gode som Phil Collins, Billy Joel, Genesis.
Eleutheria Skrevet 17. mars 2011 #17 Skrevet 17. mars 2011 Hoi! Her kunne jeg lett skrevet femten sider men jeg får nøye meg med noen av de mest vesentlige. Queen (samt alt de tre som gikk solo/hadde på si noen gang har gjort) - lett min største obsession of all time. Spill to sek av en hvilken som helst Queen-sang, og jeg kan ramse opp teksten samt sannsynligvis fortelle deg hvem som skrev den Mika - min musikalske lykkepille! The Beatles, The Clash, Pink Floyd - ... Klassikere. Vis meg et menneske som påstår at h*n ikke liker noen av disse tre, og jeg skal personlig bevise at det er et menneske totalt uten musikksmak. KISS - perfekt når jeg trenger umoralsk og melodiøs hardrock. Dream Theater, Blind Guardian, Kampfar, Orphaned Land - mine metal crushes. Progressiv metall, tysk powermetal, norsk folkmetal, israelsk (og Palestina-vennlig, utrolig nok) heavymetal. Perfect blend. Johnny Cash - trenger ingen presentasjon. The Baseballs - fordi jeg digger konseptet Ben Neill, Jean Michel Jarre, Kitaro - mine favoritter hva electronica/new age angår. Fantastiske artister. Jan Werner - fordi stemmen hans var mindblowing. Kaizers Orchestra - unik Stavanger-skramlemusikk. Chris de Burgh - ... the early years, that is. Cornelis Vreeswijk - verdens herligste, mest brutalt ærlige trubadur. Postgirobygget, deLillos, Trang Fødsel, Dumdum Boys, Postgirobygget - herlig norsk poprock som er akkurat passe uformell, kryptisk og morsom. Raga Rockers - norsk garasje-rock på sitt beste. The Flamingoes - britisk bakgateband, litt i samme stil som Clash. Kule saker. Gatas Parlament, Klovner i kamp - fordi de beviser at norsk rap er langt over "brukbart", Gatas har baller og Klovner har humor. Green Day - samfunnskritisk garasje-rock? Yes please. Valkyrien Allstars, Katzenjammer - fordi norsk folk-pop-rock-skramlemusikk er KULT. Tracy Chapman - sårt, brutalt ærlig, musikalsk enkelt og stilrent. Elsker det. Nikolo Kotzev - fordi rock-opera fyller tomrommet mellom Freddie Mercurys samarbeid med Montserrat Caballe og mine heavyrock-preferanser perfekt. Og fordi det er usaklig bra musikk. Tom Waits - Hvordan kan man ikke like whiskey-stemmen og den vakre melankolien i sangene hans? My Chemical Romance - fordi alle er litt emo iblant. Beirut - fantaaaaastisk nydelig indie-gypsy-style musikk. Gjør deg selv en tjeneste og sjekk ut "Elephant Gun". Odd Nordstoga - my guilty pleasure ... Går ikke akkurat noen rød tråd gjennom lista mi her, men musikksmaken min er kjent for å endre seg raskere enn været ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå