Gå til innhold

Mannen min har smittet meg med HIV!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men pga barna, velger jeg å tilgi og gå videre :) For et år siden ble han pappa til en gutt med en annen dame. Greit det også. Da blir det flere søsken i flokken :)

Det er tross alt det viktigste at barna har det bra! Mitt liv er det ikke så farlig med.. Jeg er på jorda kun for å oppdra barna mine, og ikke ha noe liv selv ;)

Flere som er enig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i at du troller? Ja :D

Skrevet

Jææææævla dårlig skuespiller du.

Haha! Dårligste jeg har sett på lenge..

Hvis noen tror på dette er de hjernedøde

Skrevet

Hehe :) Tror det er noen i den andre tråden om klamydia som er helt enig med deg ;)

Good one!

Skrevet

Helt enig!

Flott at du ikke splitter opp familien bare på grunn av dette. Jeg har vært gjennom MYYYE verre ting, men vi jobbet oss selvsagt gjennom det...

Skrevet

Hva heter han???

Jeg også vil knulle ham...

Vil også ha HIV...

Skrevet

Ja, han kunne jo ikke vite at hun hadde hiv, og var utro med gode intensjoner.

Skrevet

Skal si dette forumet har blitt et helvetes useriøst dritt hull!

Alle dere som har kommentert dette tullet og skriver så mye dritt burde jo ikke fått ha lov å ha barn!

Forstår ikke at mødre kan oppføre seg så barnslig som dette. Herregud

Skrevet

14.58: Hvis du hadde lest noe av den andre tråden om hun som er smitte av mannen etter gjentatte utroskap historier, så hadde du skjønt at dette er ironi! Det er jo nettopp dette mange på den tråden mener. Det er galskap! Men det ser kanskje verre ut når man skriver det på denne måten, enn når det er litt innpakket i svar på en tråd hos et menneske som har det veldig vondt?

Det var for å få frem et poeng. At så mange kan tilgi å gå videre, sier noe om dagens mødre. Mye mer om den personen som har skrevet dette innlegget!

Skrevet

Diggbart innlegg! Og dritbra svar av dere som skjønte at det var ironi! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...