Gå til innhold

Dere som har klokke; hvilket merke sverger dere til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal slå på stortromma og unna meg en sveitsisk kvalitetsklokke. Til nå har jeg brukt en Inex som har vært veldig grei men vil bruke litt penger på en ny,klassisk en ettersom jeg har fått lønnsøkning og fint kan ta meg råd til det. Hvilket merke har dere? Fornøyd med det? :) Hva betalte dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har masse klokker, ettersom jeg bruker dem som "armbånd" da jeg aldri bruker det.

Har flere typer også. Både digitale og med urskive, stålklokker, treningsklokker etc. Har merker som Mango, Inex, Pulsar, Casio, D&G osv.

Stålklokken som jeg bruker mest husker jeg ikke hvilket merke er, men den betalte jeg ca 4000 for på Taxfree'n.

Skrevet

Hverdagsklokka mi i stål er av merket Seiko, helt ordinær. Et must med dato!

Til pynt har jeg to stk: En Omega med diamanter og en Swatch skin med sølvrem, kjempefine begge to.

Skrevet

Så nå at du spurte etter pris... Hvis jeg skulle kjøpt meg en ny klokke nå, hadde jeg garantert gått for en Tag Heuer til ca 10 000 - de er kjempestilige, men ikke for pene til å gå med til hverdags.

Omega-klokka mi koster nok endel, men jeg spør ikke etter pris på gaver ;-)

14:57

Skrevet

TAG-Heuer, fine klokker og ikke for galt i pris. Du får mye fint fra 10 000,- og oppover

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...