Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Jeg har brukt denne mnd Cler Blue Monitor og siden 9 mars har den hvore nesten fult utslag på eggløsning. Så det er 7 dagen med detta. Har testa med billigtest og den var nesten like rød som teststrimmlen, så da er det ikkje noko gale med CBM. Har syklus på 29 til 30 dager. Mens 17 feb og hadde posetiv EL 5 mars men ikkje på CBM. Den 9 mars fekk jeg nesten posetiv på CBM og har hvore siden da. Er det noen andre som har opplevd detta og kom mensen som forventa el vart den lengre utsatt. Eller er syklusen min utvida ? Takker for svar.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Man produserer jo lh før selve eggløsningen, slik at det skal løsne, men noen ganger kan det være slik at det ikke løsner likevel og da kan man ha utslag på eggløsningstest lengre, frem til egget faktisk slippes. antagelig er bare syklusen forskjøvet litt. Noen får positiv eggløsningstest ved graviditet, men du er alt for få dager på vei til å få utslag pga noe slikt, så den er nok bare forskjøvet.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 CBM burde ha slått ut på 5 mars og for da hadde jeg posetiv EL billigstrimmel. Er det normalt med 7 dager med 80 % el. Masse el slim 3,4 og 5 mars ingen el slim 6,7,8 og litt om morgon 9 mars. Er irritert får ingen ting til og stemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå