Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 jeg er hjemme med 2 barn. 1 er jeg i permisjon med. og andre venter på barnehage plass. (flyttet til en annen kommune 1 time unna der vi bodde før.) ellers har jeg prøvd å rydde litt. og sortere flytte lasset mitt litt mer.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Jeg var hos legen med småen før jeg dro på jobb. Og her sitter jeg enda.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 vært i sverige å handla.. vasket huset og nå er det ut på trilletur
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Stått opp med barna, matet, skiftet bleier, smurt niste og sendt eldste i barnehagen. Så bar det rett på rydding, klesvask og støvsuge huset. Sov et par timer sammen med minsten, og trillet en tur etterpå. Innimellom dette har jeg ammet 3-4 ganger. Nå får jeg vel få ræva i gir og fikse litt middag til eldste og pappaen kommer hjem
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 Ikke noe i det hele tatt. Sendte gutten til skolen og bare slappet av. Har fri fra jobben i dag, siden jeg jobbet litt mer enn det jeg skulle i forrige uke.
♥L.A.F.S.♥ Skrevet 15. mars 2011 #9 Skrevet 15. mars 2011 Jeg har nesten nettopp kommet hjem fra jobb. Sjelden jeg er hjemme så tidlig, så nå skal vi hente barna i barnehage og på SFO, så er det ut i skogen for å grille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå