Gå til innhold

Da kommer jeg og inn hit:)) jippi!!! :D


Gjest

Anbefalte innlegg

fikk positiv test i dag så er overlykkelig. skulle egentlig være i oktoberklubben men det betyr ingenting nå så lenge jeg det bare er en liten der inne;)) i dag er jeg 4+4

 

hvordan er formen til dere andre nå?

 

jeg er kvalm store deler av dagen å har litt tåkete syn til tider + at jeg er veldig tørr på øynene for tiden.

ellers er jeg trøtt og sovner på samme tid som ungene i 20 tiden;))

 

var veldig dårlig med de to forrige med kvalme hele svangerskapet så håper det ikke blir like ille nå. men uansett: det er jo SÅ verdt det!! ;))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Juni-Jenta-10 + novemberbaby

Velkommen og gratulerer med positiv test:) Det er helt fantastisk ikke sant? Jeg har nettopp meldt meg inn her jeg også, er 4+5 i dag. Så da har vi vel samme termindato? :)

 

Formen her er helt finfin! Litt rar smak i munnen, men det er til å leve med. Forrige svangerskap spydde jeg hver dag frem til 3. måned, så håper å slippe det denne gangen. Men det er sant at det er sååå verdt det, hvis kvalmen kommer denne gangen og. Tar i mot den med åpne armer;)

 

Ellers har jeg ei lita ei på ni måneder, så vi koser oss masse om dagen. Gleder oss til vi blir 4:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk og gratulerer til deg og:))

 

oi, da får dere to veldig tette;)blir sikkert masse selskap i hverandre når det blir så få mnd mellom:)

 

Her blir det 6 og 3 år i mellom, men ser at det går kjempefint med de to første sammen, leker godt i lag og finner på mye sprell;)

gleder meg til å fortelle de at de skal få en lillebror eller søster:D

 

sist i går spurte datteren min om ikke jeg kunne spørre pappan om vi kunne få en beibi i magen, kunne ikke noe annet enn å smile bredt, hun skulle bare visst;))))

 

jeg håper kvalmen min går over etter 3 mnd, hadde vært fint å hatt de ekstra kreftene til søskene når sommeren og sola dukker opp;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye begge to og velkommen til Novemberklubben :)

 

Jeg er 7+1 idag å syntes egentlig tia går fort. Har en datter på litt over 3 år og hadde ingen plager da jeg gikk gravid med henne så håper jeg slipper unna nå også. Jeg har fått større mage allerede da :/ litt vanskelig å sjule men må holde det sjult en måned til.

 

Fikk akkurat "jeg skal bli storesøster" body i posten idag så gleder meg syyyykt til å fortelle det på den måten til familien.

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...