Gå til innhold

Klagemuren...


lillemor :o)

Anbefalte innlegg

Kanskje en vegg man kan få blåst fra seg litt:

Selv er jeg nå 15+3 og fortsatt dårlig form:( Kaster opp hver dag, og gjort det ca siden 7.. Er rimelig lei og klarer ikke orntli å nyte dette vidunderlige som skjer! Slitsomt med alle som går og sier at nå må det vel gi seg snart...jaaada, det gir seg når det gir seg.. Presterte nå å få omgangssjuka i går og har spydd konstant i ett døgn snart, holder ikke på vann eller noe:( Magen er fortsatt helt flat, sist hadde jeg fin mage på denne tiden.. Dog ventes det gutt denne gangen, har jente fra før, og jammen to vidt forskjellige svangerskap..

Jaja.. Godt å få ut litt, gleder meg iallefall til september, for da må vel alt gi seg:) Og litt av en premie for strevet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt å få det ut:-) Det skjer så masse under en graviditet og hormonene gjør sitt med å sette hverdagen på hode. Det å føle seg elendig er helt pyton. Håper du får tid til å glede deg litt. Selv har jeg hatt så store problemer med å glede meg over graviditeten. Barnet var planlagt og alt, og det er nummer to. Irriterer meg over alle som gleder seg på mine vegne og får dårlig sanvittighet. Jeg er tross alt heldig. Blir lett gravid, har en nyedlig datter fra før og et stabilt og godt forhold. Likevel har jubelen uteblitt. Har også vært mye dårlig, men tro det eller ei, denne uka har vært fin. Er i uke 15+1. Lykke til videre, jeg forstår at graviditet ikke bare er fryd og gammen. Negative følelser kan plutselig komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...